Breaking News
Loading...
September 3, 2012

Info Post
GAPS mencabar menteri keselamatan dalam negeri, hishamuddin AMARAN, supaya bertindak tegas dengan mengambil tindakan terhadap berberapa individu yang mempamerkan bendera baru untuk menggantikan jalur gemilang, individu yang bertindak memijak gambar perdana menteri dan yang menunjukan punggung mereka keatas gambar perdana menteri.

GAPS memandang serius perkara ini, kerana perbuatan itu dilihat tidak berakhlak, bertamadun, tidak patriotik dan menghina kedaulatan negara...

Amacam sham, ada bran ke sahut cabaran GAPS tu...???

10 comments:

Gagasan Warga Setia Malaysia said...

AKU AMAT BERSETUJU DENGAN GESAAN GAPS.

PENDERHAKA-PENDERHAKA INI MESTI DIAJAR. SEBAIK-BAIK PENGAJARAN IALAH MENARIK BALIK KERAKYATAN MEREKA.

SELAMAT BERJUANG GAPS.

Shahrul Keramat said...

itu bendera kesatuan tanah melayu yg menuntut merdeka lah, baghal.. mmg tahap pemikiran lembu NFC..
UMNO & LEMBU Berpisah Tiada....

Anonymous said...

shahrul, kalau mak kau nak tukar bapak baru ko marah tak?

Anonymous said...

deyy bongok!

kalau dah keldai...keldai la jugak

skrg ni Malaysia...bukan persekutuan tanah Melayu

BADIGOL!

nasihat aku...korang pikir pakai akal bukan pakai bontot

Anonymous said...

Ada sapa boleh bagi info tak pasal bendera merah putih tu, dri mana asalnya aku nak baca cerita sebenar pasal bendera tu, mintak tolong ye.

ANTI ALJUBURI said...

bro, lu jangan cakap hal-hal bontot.. takut anwar dan geng2 dorang ni stim!

GELI GELEMAN AKU!

MEMANG BONGOK DORANG NI. NI ZAMAN MALAYSIA BUKAN KESATUAN TANAH MELAYU! KAU NAK SANGAT KESATUAN TANAH MELAYU, KAU KENA HALAU LANCAU-LANCAU DAN PUNDEK PUNDEK BERAMBOS LAH BODOH!

Anonymous said...

bagemana ini , suku melayu umno udah takut sama bendera ya. itu kalo diserang oleh B ENDERA di indo bagemana ya,udah pasti telor nya kuncup ys.

Anonymous said...

bodoh punya indon, betina indon kat malaysia hari2 kena kongkek la, mana maruah orang indon? khaaak thuiii.

Anonymous said...

jangan marah kat indon 9.32 pm tu, dia tengah boring tu, tgh cuti sakit siflis, tak ada simen yang nak di bancuh

Lisa Hood said...

Ada sapa boleh bagi info tak pasal bendera merah putih tu, dri mana asalnya aku nak baca cerita sebenar pasal bendera tu, mintak tolong ye.