Breaking News
Loading...
September 10, 2012

Info Post

Mungkinkah anwar tidak akan mengaku mamat yang acu pistol itu adalah bodyguardnya? korang kena ingat balik sejarah macam mana dia mati-mati tak mau mengaku yang saiful bukhari itu staff di pejabatnya, macam mana dia kata dia tak kenal datuk eskay, walau pun dia bersama-sama datuk eskay pergi main ayam cina...

Atau mungkin anwar akan kata, itu semua kerja umno, umno yang upah mamat tu untuk acu pistol pada orang awam.

Ok kalau korang tengok video tu, tengok kedudukan mamat tu, dia di dalam kereta di belakang bas, jadi buat apa lagi dia acu pistol pada orang awam? bas tu pun dah jauh ke depan, kalau betul dia nak pertahankan bos nya, sepatutnya dia bukan duduk dalam kereta dan acu pistol, kedudukan yang sepatutnya dia berada ialah dia berdiri di tepi pintu bas... tunggu sampai semua clear kemudian baru dia naik kereta. apa pun lantak la, biar dia jawab sendiri.

Tengok video nie, bodyguard anwar memang ada niat nak tembak orang...

1 comments:

Anonymous said...

gua setuju bro, pusing-pusing cerita anwar akan tuduh itu semua kerja umno.