Breaking News
Loading...
September 3, 2012

8 comments:

Anonymous said...

Apa nak buat, orang selangor dapat mb bodoh tak reti politik, kesian la org selangor, tu la undi pkr dulu buat apa.

Anonymous said...

jangan mengata ciptaan Alloh ya. nanti kamu ketulahan, Alloh bisa menjadikan anak keturunan mu kurang sempurna. Bukan Bapak Kalid yang mau dia gagap? apaan itu gagap, tapi saya mungkin ngerti maksud nya, mungkin maksud nya belio gak fasih ngomong ya. Saya doakan supaya kamu ato keturunan kamu akan jadi gagap juga , insyaalloh.

Anonymous said...

Sini pun mamat nie ade..ko duk nsihat sebelah pihak..adil la sikit..kld yg x tunai jnji ko x sound lak?jgn bias sblh jek..

Anonymous said...

yg kamu pg doa buruk2 kat org lain tu kamu belajar dari agama mana indon oi? ada ke dlm agama islam ajar umat berdoa utk keburukan? pandai nak suruh org lain jadi baik tp kamu sendiri tidak menampilkan sifat yang baik2 siap doa buruk2 pd org lain... ingat sikitlah kamu kata org lain burukkan si khalid akan dpt balasan, kamu yg mendoakan keburukan org lain, apa kamu rasa Allah tak terbalikkan semula ke doa tu pd keturunan kamu? aku bkn doakan keturunan kamu ditimpa musibah tp ni aku tolong ingatkan kamu jgn main2 dgn doa... doa bermakna hanya yg baik2 saja bukan yg buruk2.

ada baiknya drp kamu sibuk ambil tahu urusan negara org lain, kamu pergi tegur pemimpin2 kamu di negara kamu sendiri yg lbh byk korupsi berbanding pemimpin di negara ini, kerana itu negara kamu mundur dan sering di uji Allah... pergi perhalusi semua itu dan perbetulkan kepimpinan negara kamu dan perkukuhkan ekonomi negara kamu sblm kamu mahu sibuk di negara org lain...

Anonymous said...

Inilah balasan kepada orang yang tidak tahu mengenang budi dan bersyukur.Dia harus memandang belakang dan ingatkan tangan2 yang menolong beliau untuk naik walaupun ada ramai lagi yang berkelayakan.Kerana lupa daratan dia akan disisihkan tak lama lagi.Apalah gunanya memegang tampok tetapi menkhianati bangsa dan agama.Selangor sekarang dah jadi sarang maksiat dengan bertambahnya rumah2 urut dan pelacuran.

Anonymous said...

kimak kko la indonesial...jgn campuri politik malaysia la gampang...indon korupsi !!!!

Anonymous said...

jangan marah kat indon 11.20pm tu, dia tengah boring tu, tgh cuti sakit, tak ada simen yang nak di bancuh

Ginafjyw said...

yg kamu pg doa buruk2 kat org lain tu kamu belajar dari agama mana indon oi? ada ke dlm agama islam ajar umat berdoa utk keburukan? pandai nak suruh org lain jadi baik tp kamu sendiri tidak menampilkan sifat yang baik2 siap doa buruk2 pd org lain... ingat sikitlah kamu kata org lain burukkan si khalid akan dpt balasan, kamu yg mendoakan keburukan org lain, apa kamu rasa Allah tak terbalikkan semula ke doa tu pd keturunan kamu? aku bkn doakan keturunan kamu ditimpa musibah tp ni aku tolong ingatkan kamu jgn main2 dgn doa... doa bermakna hanya yg baik2 saja bukan yg buruk2. ada baiknya drp kamu sibuk ambil tahu urusan negara org lain, kamu pergi tegur pemimpin2 kamu di negara kamu sendiri yg lbh byk korupsi berbanding pemimpin di negara ini, kerana itu negara kamu mundur dan sering di uji Allah... pergi perhalusi semua itu dan perbetulkan kepimpinan negara kamu dan perkukuhkan ekonomi negara kamu sblm kamu mahu sibuk di negara org lain...