Breaking News
Loading...
September 24, 2012

3 comments:

Anonymous said...

saifuydin nie org bandar...sbb tu die 1 alamat 1 umah... kt kg aku byk 1 alamat ade 3-4 buah umah...tu yg ade 1alamat kalo check kt spr ade smpi 10 pengundi...org kg biase je cite nie...org bandar je bodo xtau nk check tol cie nie tol ke x...

Anonymous said...

siapa biasa duduk kampung anggap ni perkara biasa.

kat kampung aku tak berapa lama dulu, kitorang guna alamat kedai runcit sebab kedudukan dia paling depan. so posmen masukkan je surat menyurat dlm peti surat yg diletakkan di kedai tu..

kpd org2 PR..jangan jadi bodoh boleh tak? merantau la sikit tengok2 tempat org. tak takut dosa fitnah ke?

Anonymous said...

bodoh nye orang2 upahan UMNGOK ni, sebut duit mati udup semula. lu orng seme BODO. da le member sndiri wt blog pastu sendiri comment. NAJIS le korang ni, brp sen sngt korang dpt nih ? maruah diri da thp najis