Breaking News
Loading...
September 4, 2012

Info Post
Sekali pandang atau bagi mereka yang tak mau berfikir tentu akan percaya twitter di bawah tu milik najib, ye lah orang sekarang nie mana ada nak fikir dan kaji, apa yang pembangkang kata depa telan bulat-bulat.

Punya lah rajin puak-puak nie, sampaikan twitter najib pun depa sanggup buat klon, korang tengok sendiri gambar-gambar kat bawah nun.. cuba perhatikan kat mane perbezaannya, selamat mencuba...!!!

Twitter najib yang ori


Twitter najib yang palsu


Apa yang najib twit pada 29 ogos lepas...


3 comments:

Anonymous said...

macam sialkan perangai puak2 ni.

Anonymous said...

macam mana la kalau puak-puak ni perintah malaysia agaknya

Anonymous said...

sama saja sama itu partai melyu yahudi umno ya, sering bikin fitnah sama itu partai pakatan rakyat malaisia. ini dikirain adil ya.