Breaking News
Loading...
October 13, 2012

15 comments:

Anonymous said...

Ya Allah Yang Maha Adil dan Yang Maha Berkuasa,
Engkau lindungilah hak-hak kami,
Engkau musnahkanlah segala syaitan dan pengikut syaitan yang sentiasa cuba membinasakan kami,

Amin...semoga doa ini di makbulkanNya.


Anonymous said...

Amin.

hangkedee said...

Bersatu lah wahai oarang Melayu.tolak pertualang Bangsa yang rakus inginkan kan kuasa.Demi kuasa semua tolak ketepi.Semoga Malaysia di restui Illahi Amin.

Anonymous said...

Masa MB dilantik dulu, majoriti org Melayu setuju dan bangga dgn CV dia yg panjang.

Tapi malang MB sorang ni tiada wawasan seperti wawasan seorang doktor utk pastikan pesakit jagaan dia menjadi sehat dan senang.

Adakah org Melayu tidak berfikir panjang sebelum bertindak ?

Bila jadi bala, berdoa pula agar ALLAH musnahkan syaitan yg membinasakan ?

Siapa syaitan tu ?
Kenapa syaitan tu berada disana ?

ALLAH KNOWS BEST.

usin said...

ini semua hasil tangan2 gatal melayu selangor pada 2008. inilah hasil yg korang melayu selangor kehendaki. walau hanya sedikit yg tinggal, sebolehnya akan dikikis oleh cina jahat ini sampai tinggal tulang. teruskanlah pada pru13 kalau apa yg berlaku ini belum memadai...

Anonymous said...

Bro tak payahlah nak melalut dan bersedih lagi.Cuma tutup suis lampu jap dan fikir siapa yg jual tanah dan kepentingan Melayu dulu dan kini?Singapura,Penang,Johor,Selangor dan seluruh negara dah berjuta hektar dah di 'letgo"atas dasar pembangunan?Siapa yg dapat komisyen dan rakyat dapat apa?Tak payah jauh tengok diri kiat sendiri adahkah kiat buat atas dasar DUIT!! atau keikhlasan kita membela agama?Marilah sama2 kita bermuhasabah dan BUANG semua kotoran ini dari demi agama dan anak cucu kita.

Anonymous said...

kaum cina dh lama menguasai tanah2 melayu....berapa banyak rezab melayu jatuh ke tangan cina...tanah2 kerajaan dimajukan, dibina bangunan, rumah2 kedai dan kemudian dijual dengan harga yg tinggi...siapa yg beli...cuba fikir2kan jngan duk salahkan org lain....55 tahun memerintah masih duk macam tu jugak..

Anonymous said...

sejarah bukan tidak dikenang tetapi sejarah yg buruk jgn diulang..dah jelas bangsa lain sibuk mendapatkan tanah utk kepentingan bangsa mereka..itupun org melayu PR tak nampak..ini tanah yayasan selangor..cuba tenung plak brp byk tapak sekolah kebangsaan diubah jd sekolah cina dek desakan dap selangor..fikir2kan lah...itu belum lg pasal penukaran tanah kerajaan kpd rumah ibadat selain islam..kalo PR terus memerintah bil kuil,tokong,gereja akan sama byk dgn masjid/surau...time tu org islam PR pikullah tanggungjawab..

Anonymous said...

PKFZ bukan tanah orang melayu.
Kolam udang Xseno Noh omar bukan tanah orang melayu......boleh jual semua......

Anonymous said...

Bro! Ada perbezaan ini dengan kes lain masa umno dulu......dia mohon.Kalau dulu tak da nak mohon mohon .........rampas je macam kat ampang. memeng BN gampang.....buka mulut je pasal melayu....dei yene poooooooooooodah.

Anonymous said...

Saya pasti tahun depan BN akan menang kerusi pembangkang lagi...lagi dan lagi seterus nya menjadi pembangkang lagi dan lagi.

Anonymous said...

cukuplah pr sepenggal..org melayu x menang kalah je memanjang..kena keldai dgn dap je la...

Anonymous said...

dengan umno pun dh lama kita kena tipu... 55 tahun!

Anonymous said...

Artikel ni mmg jenis bodo piang...bila tanah kena jual je salahkan cina...tp yg byk jual tanah org melayu..kalau tak jual xkn cina nk beli..yg bangangnye org melayu..suka sgt jual tanah kat cina..

Anonymous said...

Btul tu bro asl ada tanah jual jual.mcm mn ba cina xda kaya. Melayu kta sndri yg jdi petualang. Lps tu bru ckp ini la itu la.igt melayu biar sengsara mcm mna pun jgn samasekali jual tanah kita. Hidup melayu