Breaking News
Loading...
October 17, 2012

5 comments:

Anonymous said...

Bagus nya mami ni. Bila lak nak lawat kandang nfl?

Anonymous said...

Hahaha

anti bohmau said...

DET,

tengokla pencacai pr ni! tak habis2 nak fitnahkan kak ijat? kes nfc dah lama diberitahu tak ada kena mengena dgn kak ijat! suaminya pinjam bank buat berniaga, bukannya ambik duit org pr pun?

dah terang kak ijat tak bersalah tp mrk tetap tak puas hati! mengapa mrk begitu dangkal?

apakah mrk nak tengok wanita tabah & prihatin ini jd miskin melarat baru mrk puashati? rasanya jasa dia kpd rakyat terutama ibu2 tunggal, anak2 yatim, oku, org yg ditimpa musibah lebih banyak dri mrk yg hanya pandai menfitnah dia!!

kaya meliana kah kamu kalau kak ijat jatuh miskin?
berubahka nasib buruk kamu jika keluarga kak ijat bangkrap? pasti?

jgn ingat ambo dpt apa2 bila mempertahankan kak ijat atau mana2 org yg tahu berbakti. ambo cuma hairan bila org melayu kita nak terima hakikat bahawa ada melayu yg Allah SWT berikan rezeki lebih supaya mrk dpt menabur budi!!

jgnla jd pendengki sgt, Allah Ta'ala tak suka...

Anonymous said...

org dengki shj yg busuk hati mcm anon 9.52 pm tu..kena ingat org pas x semestinya masuk syurga yop..fikir2kanlah

Joey said...

Bagus nya mami ni. Bila lak nak lawat kandang nfl?