Breaking News
Loading...
October 3, 2012

Info Post

Selepas pas, kini pkr pula di resapi fahaman syiah, lihat aje la gambar rumah pengerusi pkr perlis nie, setiap sudut dinding rumahnya di hiasi dengan gambar imam-imam syiah.
Aku tak heran kalau pkr juga turut diresapi fahaman syiah, pasal antara kegemaran puak-puak syiah nie ialah main bontot dan nikah mutaah, tengok je la perangai anwar ibrahim, kan dia suke main bontot...
Mungkin dia kan bagi alasan, aku saje je simpan gambar tu pasal lukisan tu cantek, weii.. pada akunkalau nak simpan lukisan pun jangan lah simpan gambar imam 12 syiah tu, simpan atau gantung gambar nik ajis boleh la tahan lagi...
Published with Blogger-droid v2.0.6

7 comments:

Anonymous said...

Betul la bro macam berhala, cuba tengok atas meja tu, tokong anwar ke dia letak atas tu.

Anonymous said...

err...bukan rumah dia kot. Lg satu gua musykil, camne org ikut fahaman syiah ni tau ghopa 12 imam tuh? bukan dorg ghaib or something mcm tu ka?

Anonymous said...

Menakutkanlah fahaman setengah2 orang malaysia ni sekarang.

Anonymous said...

Berhala syiah, sial punya melayu, syiah di iraq di mesir di syria gila babi bunuh puak suni, ko kat sini sebok sokong syiah, bro, sebenarnya imam 12 syiah tu tak wujud pun, itu hanyalah imam yahudi yang di angkat oleh puak syiah jadi imam mereka.

Anonymous said...

anak haram betul dia ni..betul ke apa aku tengok...memang celaka la KO

Anonymous said...

kita desak pejabat agama islam perlis buat tindakan.kalau dibiarkan berterusan boleh jahanam akidah umat islam di malaysia.tept jangan lupa juga dengan 2 orang kuat mohamad faisol ni.merea ni sangat aktif dan berkuasa dalam pilitik pkr perlis.ZAMRI BIN SAFAR adalah orang yang buat kerja kotor dan kempen untuk syiah perlis,dia sebagai setiausaha syiah perlis dan AMRAN BIN KAMARUDIN sebagai timbalan pengerusi syiah dan memegang jawatan Suruhanjaya kerja pkr perlis.suruh pejabat agama tangkap mereka dan siasat.

rOsDi... said...

Jabat islam tak boleh buat apa lahh.. cuma pakat jaga masing2..