Breaking News
Loading...
November 19, 2012

Info Post


Kita mula mengesan bila semakin dekat dengan Pilihanraya Umum Ke 13,semakin galak puak-puak tertentu  yang mengaku rapat dan intim dengan pejabat Perdana Menteri sedang menjaja nama Presiden,Timbalan Presiden dan Setiausaha Agung kononnya mereka telah diarahkan oleh pucuk pimpinan supaya menyenarai pendekkan nama-nama calon untuk diketengahkan dalam pilihanraya nanti.

Mereka ini mengaku diarah oleh Perdana Menteri,ada juga yang mengaku mereka lah sebenarnya Setiausaha Agung UMNO yang boleh memanggil semua ketua-Ketua bahagian bagi mengadakan mesyuarat di hotel-hotel tertentu untuk mengenalpasti nama-nama calon ataupun mengarahkan nama-nama orang-orang tertentu supaya dicalonkan dan mereka akan berusaha menyakini Presiden bahawa itulah `winnbale candidate’nya.

Gerakan mereka ini mengimbau kembali zaman Pak Lah yang dikaitkan dengan onar daripada Tingkat Empat hingga Pak Lah hilang 2/3 pada PRU12 setelah mencapai kejayaan gilang gemilang pada PRU11 dan gerakan yang didalangi oleh orang-orang tertentu ini jika tidak dibendung olh PM Najib,beliau bakal mengulangi nasib yang sama seperti Pak Lah ataupun berkemungkina besar PM Najib akan hilang kerajaan yang mahu dipertahankan ini.

Baca cerita lanjut di sini

5 comments:

Anonymous said...

wakakah saya guling ngakaka ketawa baca ini berita, emang seharus dia ya supaya bapak najib dijatuhkan kerna buanyak kasus terkait dia ya kayak kasus pembunuhan altantuya itu masih lagi jadi misteri ya kerna siapa yang bunuh dia gak terang lagi ya, menurut teman saya lagi kenapa sih 2 orang polis aja yang dibekok, soalan dia lagi siapa yang mengarah dia bunuh itu perempuan , itu aja soalan yang warga malaisia mau tahu. kalo ini misteri udah dicerahkan maka saya kira bapak najib bisa terus jadi presiden.

Anonymous said...

Ini Indon Goblok mana yang sesat disini ni.... atau Puak Pakatun yang menyamar jadi Indon.... DS Najib tak akan jadi Presiden Malaysia. Kami cuma ada jawatan Perdana Menteri. Patutlah negara Indon tu hura hara selalu sebab ramai rakyatnya yang mudah membuat fitnah dan yang bangang pula akan mudah mempercayai fitnah.
Kamu tak tau hujung dan Pangkal lebih baik diam sahaja. Tak perlu campur tangan hal negara orang lain. Lebih baik kamu bantu penduduk - penduduk negara kamu yang di lihat telah bertahun - tahun mengharung air sungai tiap kali mahu ke sekolah. Walaupun kamu sebutkan Malingsia pun tapi masih berduyun - duyun rakyat kamu yang nak datang cari rezeki di negara kami ini. Itulah hebatnya MALAYSIA ini kerana rezeki yang Allah kurniakan dengan adanya pemimpin - pemimpin yang banyak bekerja dari bercakap .

Anonymous said...


Bro...dulu NAj113 juga yg lantang suruh Mr Clean turun.. Exited nk take over, last majoriti rakyat bangun setelah sedar isu petrol, first lady dept, scorpene pd awal pentadbirannya.. KJ dan ex MB dh jd org kiri wlpun terkanan dLm hiraki...apa guna tabur wang utk rakyat kalau dlm saf ada bau busuk.,,NAj113 kena clear semua ni baru rakyat puas hati...kalau tidak mcm cerita p ramlee "demokrasi terpimpin taik kucing"

Anonymous said...


Bro...dulu NAj113 juga yg lantang suruh Mr Clean turun.. Exited nk take over, last majoriti rakyat bangun setelah sedar isu petrol, first lady dept, scorpene pd awal pentadbirannya.. KJ dan ex MB dh jd org kiri wlpun terkanan dLm hiraki...apa guna tabur wang utk rakyat kalau dlm saf ada bau busuk.,,NAj113 kena clear semua ni baru rakyat puas hati...kalau tidak mcm cerita p ramlee "demokrasi terpimpin taik kucing"

Anonymous said...

anom 4.13 mana pulak yang tumpang glamour tapi tak tau apa yang dia tulis.Sbelum itu baru je ada yang mat Indon mana sesat tiba2 muncul pulak yang lebih kurang satu kapal.Tapi cuba sekejap orang putih skejap melayu .Dal jadi bahasa rojak pun tak apa lagi dah lah cakap orang sepatah2 ejaan pun tak betul.Pegi lah belajar dulu bahasa inggeris asas bagi budak tadika skurang2nya lepas itu peringkat ren,menegah,kolej ,ijazah kemudian baru layak nak komen dalam blog orang!!!!!