Breaking News
Loading...
November 15, 2012

8 comments:

Anonymous said...

gambo yang last tu yang nnpk cuak yang depan beb...dia rasa ngilu ngilu beb kah kha

Anonymous said...

besar ni je beb aku rasa kat belakang ni......

Anonymous said...

kelako gile le ko ni nuar....

Anonymous said...

moto aijib naik tu memang kanfom boleh sampai monggolia selepas pru13 nanti. Nak naik ktrbang takut interpol tangkap. kesian Hj. mat najis ni serba tak kena.....pakai topi warna pkr lak tu.

Anonymous said...

moto aijib naik tu memang kanfom boleh sampai monggolia selepas pru13 nanti. Nak naik ktrbang takut interpol tangkap. kesian Hj. mat najis ni serba tak kena.....pakai topi warna pkr lak tu.

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...

'Katakan Celaka Muhyiddin'..... Muhyiddin LEMBU tua NYANYUK nak mampus!!!

Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Anonymous said...

Abang Non tak pasti nak sontot mamat helmet kuning ke dak, tuh yg muka blur tuh sbb budak bengkok dah mula bangun.

Anonymous said...

HAHAHA PENCACAI PAKTAN MEROYAN PASAL MANGOLIA LAGI...ISU DAN BASI BRO..SEJAK BILA PULA WARNA TU PKR DAH REGISTER?