Breaking News
Loading...
December 11, 2012

Info Post


Khabarnya adik Nik Aziz, Nik Razi Nik Mat sedang bergelut dengan penyakit yang dihidapi selama ini tidak termasuk sakit tua.

Ada sumber rapat mengatakan bahawa "model jus doa" ini sakit tenat sejurus beliau doakan kehancuran UMNO dan BN.

Ada sumber mengatakan beliau tertekan dengan isu doa yang diimamkan olehnya dalam stadium Kota Bharu ketika Muktamar Pas berlansung. Sejauh mena benarnya cerita ini MI masih menunggu laporan bergambar dari rakan-rakan MI di Kelantan.

18 comments:

Anonymous said...

Orang tua-tua kata...KETULAHAN..! Oleh Tanak Sabah.

Anonymous said...

Subhanallah.....

Anonymous said...

Doa KO makan tuan.....akhirnya sendiri yang KO....

Anonymous said...

Allah Maha Besar serta Maha Mengetahui....Allahuakbar!

Anonymous said...

Mari kita doakan kesejahteraannya agar beliau sempat bertaubat!!!

Anonymous said...

Harap2 sempat lah dia mintak maaf kat Umno sebelum KO.

Anonymous said...

doa moga Allah memberi hidayah dan pertunjuk pada sekelian ahli PAS dan diangkat dari ancaman dijauhi hidayah olih Allah...aamiin

Ibn Hashim

Anonymous said...

elok sangat la , pergi mampos lah wahai model jus ini,,, selamat bertemu dengan syaitan sebelum mampos,,,, KO adik nik ajis

Anonymous said...

Lepas Nik Ajis doa pecah perut kat Najib dulu, mulut dia berdarah. Adik dia pula sakit tenat....subhanallah! Cepatnya balasan Allah sekiranya benar!

Anonymous said...

KO tu mampus kan??? elok la tuh, daripada hidup menyesatkan orang lain baik mampus cepat

Anonymous said...

InnalillahiWaInnalillahiRojiun..

Anonymous said...

Mulut mcm longkang, hati busuk mcm bangkai. Itulah PAS.

Anonymous said...

ini dengar2 je, betul ke tu, apa apa pun buat naya kat org tak baik, ugama apa pun tak ajar KO ORANG LAIN.

Anonymous said...

KO KO sapa KO, sapa OK, HIDUP UMNO, HIDUP ISLAM, HIDUP MELAYU,

Anonymous said...

Sebab itu Nik Aziz tak nak mengimamkan solat hajat mereka hari tu. Dia tahu sebab dia pernah kena masa doa pech perut. Lepas doa pecah perut mulut dia berdarah. Sekarang ini dia suruh adik dia doakan sebab dia takut nanti kena musibah. Tapi tergamak dia nak kenakan adik sendiri. Darah daging dia sendiri.

Anonymous said...

Dulu nik ajis doakan Najib PECAH PERUT, namun bila pok Nik masuk wad, dia melawat, hebatnya kesabaran DS Najib w/p tak perlu berjanggut dan berketayap lilitan besar.

Anonymous said...

ALLAH SWT Maha Mengetahui. .hati2 mendoakan orang binasa. .fast cash payment!!

Anonymous said...

Ingat produk minuman yang berjenama TOK GURU ?? Kalau tak silap, tok guru itu adalah adik pulamak besar paspispus iaiutu najis.
adakah dia yang mendoakan BN/UMNO K.O.???