Breaking News
Loading...
December 1, 2012

11 comments:

Anonymous said...

It seems that nik aziz has lost his rationale and it is also not wrong for PAS EX-officio inselangor to suggest that nik aziz dah nyanyok or senile. Harap nik aziz to think before he speaks. Dewan ulama PAS or presiden hj hadi tak leh nak tegur dah.

Anonymous said...

JANGAN layan je dia ni..habis cerita.

Anonymous said...

inilah pertuturan orang yang sudah menjadi kafir....nabi pun dia tidak hormat malah menghina lagi...

Anonymous said...

bagi habis la hujah nik aziz tu, baru boleh kita nilai perkara yg sebenar. Jangan ambik sekerat- sekerat nanti jatuh fitnah kita kepada Nik Aziz, Dosa fitnah lebih dasyhat dari dosa membunuh

Anonymous said...

Lupakan saja orang tua nyanyuk ni..sbnrnya dia pun tak tau apa yang dia cakap..

Anonymous said...

Nik Najis ni babi, sial, haramjadah, bapak segala setan

Anonymous said...

Kalau kutuk PR fitnah, abis tu masa pihak kerajaan kena fitnah ngan geng Anwar LaknatullahAlaihi, ada Nik Najis ni tegur

Anonymous said...

Semuga Allah mengampuni Nik Ajis

Anonymous said...

I used to be recommended this web site by means of my cousin.

I'm no longer certain whether or not this submit is written via him as nobody else recognize such unique approximately my problem. You are wonderful! Thank you!
my web site - weight control

Anonymous said...

why..nik azis suka mengaitkan Nabi Muhammad dalam setiap ucapan politik beliau.
Banyak ucapan2 beliau tidak berdasarkan kepada fakta tapi berdasarka kepada kepala sendiri..
Sori PAS ..aku dah tak percaya pada perjuangan kau.

ARAM said...

Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tiap hari