Breaking News
Loading...
December 24, 2012

Info Post

Perwakilan pas hari tu masa muktamar sebulat suara nakkan hadi awang jadi perdana menteri, alasan mereka, hadi lebih layak jadi perdana menteri kerana dia seorang yang warak, kalau kita halusi balik apa yang dikatakan oleh para perwakilan pas tu, depa sebenarnya nak cakap macam nie " hadi layak pasal dia tak berzina dan meliwat" tapi di gunakan bahasa kiasan depa kata la hadi tu warak...

Nampaknya dari perwakilan sampailah mat-mat pas yang dok kat kampung sekarang nie sudah mula nampak, anwar bukan manusia yang bersih, cerita anwar gasak china doll, anwar liwat saiful, anwar agen israel, bukan lagi fitnah, mereka nampak perkara yang di tuduh keatas batang tubuh anwar adalah satu kenyataan...

Jadi tak heran kalau ahli-ahli pas nak kan seorang pemimpin yang bersih yang tidak melakukan sebarang dosa besar, dosa kecil dan dosa yang nabi tak mengaku umat menjadi pentadbir negara ini, sehingga sekarang kita langsung tak dengar satu kenyataan dari presiden atau mana-mana pemimpin pas meminta perwakilan mereka menarik balik sokongan untuk hadi perdana menteri, ini bermakna, keputusan perwakilan untuk menjadikan hadi sebagai perdana menteri telah di endorse oleh pucuk pimpinan pas dan perwakilan telah bersuara pada muktamar itu, selama ini kita ingat separuh dari pemimpin pas nie  pro anwar, rupanya tidak, mereka sengaja mendekati anwar untuk mengetahui strategi politik anwar, tapi bila dah dekat pilihanraya, presiden mereka jugalah yang menjadi pilihan untuk menjadi perdana menteri...

Rupanya anwar dah kena game dengan pas...

6 comments:

Anonymous said...

seronok aku tengok cerita nko ni......siri maharaja lawak siri ke berapa ni?

Anonymous said...

aku lg seronok tgk siri anwar chinadoll..bila lg siri anwar thailanddol mau keluar haaa..

Anonymous said...

Eh, bukan Anwar warak jugak ke??? Siap boleh jadi imam, boleh baca khutbah tanpa teks... dan paling menakjubkan, selepas selesai berselingkuh dengan Chinadoll, Anwar duduk syukur kerana puas lepaskan air dikepala walaupun dikatakan sakit pinggang. Tu tak warak juga ke???

Anonymous said...

TAPI Hadi ada juga dosa besar .. malah lebih besar dari nuar .. keluarkan amanat haji Hadi ...

Anonymous said...

cari lah yg empurna sifat utk jadi PM, jgn macam indon dulu2 ambik org buta jadi Presiden. sekurang2nya PM malaysia ni janganlah seorang yg sumbing mcm Hadi Awang tuu (ccover sumbing dgn misai), bukan menghina org sumbing tapi biarlah yg hensem2 sikit walaupun tak sehensem TunM pun at least jgn lah yg sumbing.

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam bro... Hebat Blog bro... Mohon dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog bro.. Terima Kasehh Bro..