Breaking News
Loading...
December 3, 2012

Info Post
Tun mahathir menjadi tetamu kehormat di persidangan agung tahunan ppp di pwtc, semalam, dalam ucapan presiden ppp m.kayveas berkata, orang india khususnya dalam ppp amat menghormati tun mahathir, tun banyak membantu kaum india memperkukuhkan ekonomi mereka, sekirannya di beri peluang, ppp nak jadikan tun mahathir presiden ppp... sambil di sambut dengan tepukan gemuruh dari perwakilan...
























6 comments:

Anonymous said...

Wakakakaka

Kalau tak beragama Islam Dan jadi Bangsa Melayu, memang parti tu sesuai untuk Tun.

Maklumlah, Bangsa pariah sendiri.

rkb said...

Sebelum ni ketua pengarang sebuah akhbar di negara timur tengah juga pernah menyuarakan harapan andaikata Tun Mahathir dapat menjadi ketua negara mereka.

Semua bangsa berharap tun dapat menjadi pemimpin mereka.

Hebat !!!

rkb said...

Yang peliknya perwakilan Pas tak ndak Anwar jadi PM !

apa maknanya tu..??

Anonymous said...

kecian anuwar

dah la kafir mcm nik aziz, tapi bukan je india, cina dan kafir lain pandang pun tak mau. tapi kalau main,
dgn cina dan india, itu dia org mau.

kaki pantat je la tahap anuwar

wkwkwkwkwk

Anonymous said...

Kesian AnuWar. Tapi takpe, ada china doll pengubat duka isk isk...

Anonymous said...

anwar elok jadi president china pasal anwar mesra china doll