16 January 2013

Korang Semua Kena Tipu Dengan TV3, RTM, Utusan & Berita Harian...

Apa yang di laporkan oleh media arus perdana semuanya bohong, palsu, pasu, tipu...tipu..tipu.. malah al-jazeera pun dah terikut sama pandai menipu...

Gambar terbaru yang aku dapat pandang dari udara menunjukan memang 1 juta orang telah berkumpul di stadium merdeka, jumlah yang di tulis oleh media arus perdana tak betul, sengaja nak malukan mat sabu yang telah bersusah payah menggumpulkan orang...

Bukan senang wooi nak muatkan 1 juta orang dalam stadium merdeka, tapi berkat usaha dan kesabaran mat sabu and the gang, mereka berjaya juga sumbat lebih 1 juta rakyat malaysia...

Aku bukan cakap kosong la bro, aku pun goyang tengok gambar di bawah nie, bertapa istiqamahnya penyokong pakatan sampaikan atas bumbung stadium pun mereka sanggup duduk hanya semata-mata nak dengar amanat dari hadi dan anwar....


10 comments:

Anonymous said...

terbaik la penyokong paktan rakyat...punya semangat smpi bumbung pon korang sanggup panjat!

Anonymous said...

Hahaha.....giler ape.... mau runtuh bumbung tu. Igt bumbung tu utk muat org ka?

Anonymous said...

nasib baik bumbung tu tak runtuh hempap si peliwat, sipembohong, sipembelit, si-ularmak , sikominis laknat, si penyangak yang ramai ada kat grandstand tu..hehehehehe

Anonymous said...

Org kata dpt duit RM100 sorang... Betul ke? Kalu betul, maknanya RM100 x 1,000,000.00 = RM 100,000,000.00.... Bole bayar PTPTN wey...

Anonymous said...

apa punya bodoh hangpa ni dan menunjukkan kebodohan kepada org lain

Anonymous said...

Ala hai mat hoi......sampai macam ni nak spin! Biar nko dan balaci nko je bodoh, orang lain tak bodoh. Lagi nko cerita banyak lagi jelas kebodohan ketuanan melamak@kmak aka kimak komponen BN @ babi nasional

Anonymous said...

Ko lah bodoh, percaya konon sampai 200k beruk datang.... bodoh

Anonymous said...

Hahahaha pencacai bodoh tak boleh terima kenyataan. Otak dah terlampau lembab sebab banyak sangat termakan dakyah N.Ajis ngan anuwar penjubur. Dasar anjing DAP, kuat menyalak jer....

Anonymous said...

stadium lama berpuluh tahun...
struktur pun tak brapa kukuh...
mcm mana ribuan orang leh panjat dan duduk di atas...
runtuh ler....

Anonymous said...

Org yang pendek akal,statement yang mereka beri memang berbau taik. Seronok sangat mereka ni pergi demo, lebih baik buat solat dhuaa dirumah. Ada feadahnya. Mereka ni otak lembu belakam termasuk pemimpin mereka sekali.