Breaking News
Loading...
January 14, 2013

Info Post
Pelek, semasa penceramah lain berucap penonton duduk melekat kat padang. Tapi bila Hadi Awang bercucap sebelum Anwar Ibrahim, ramai juga penonton yang mula angkat punggong dan keluar dari stadium. Apa hal nya? Tak kan tak boleh tunggu sekejap saja lagi. Sia sia saja bangun pagi dan berarak jauh jauh tapi tak dapat manafaat sepenuhnya dari ceramah dan pesanan pemimpin pemimpin tertinggi. Adakah ini suatu fenomena atau perkembangan terbaru yang saya baru terperasan? 

7 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Anonymous said...

Alaihai Hadi,yg kena zalim bukan PKR tapi orang bawahan budak pembancuh kopi si Saiful, dan Azizan pemandu yg di perkosa oleh al Jubori.Penginyayaan keatas mereka belum terbela,kerana penjenayah seks berkaitan belum terhukum.Seorang lagi yg di zalimi ialah TBH yg terpaksa terjun dari bangunan tinggi utk menyelamatkan maruah DAPigs dan menutup kes rasuah bosnya.Apa jenis Islamnya Hadi ni,pandai membuat fitnah terhadap pemerentah yg juga Islam.

Anonymous said...

setuju dgn peringatan sdr anom diatas. Aku pon di antara yg keluar masa TGHH cakap, tapi kami keluar kerana panas sgt di dalam stadium dan lapar pulak tu selepas berejam2 dlm stadium.Kepada admin nasihat gua pergi la sendiri tengok baru dpt input yg tepat.Tak salah kita nak dgr pandangan mana2 pihak supaya kita dpt membuat pertimbangan dan keputusan yg betul

Anonymous said...

Hadi macam kaset atau rekod lama. Balik balik merapik meraban entah apa apa tak tau biji butir bukan ada idea.

Presiden tak da telur. N.ajis jeling masuk anu kedalam terus.

Anonymous said...

masih ada yang tak percaya dgn video nie..

takpe..clik link kat bawah nie...lagi clear...sampai dekat nak kosong stadium. kalau xcaya gak..tak tau la...

http://www.youtube.com/watch?v=7JeJyfKEg7Q

Anonymous said...

Wey..aku ada kat stadium sampai habis la...yg keluar awal tu sebab diaorg taknak bersesak2 waktu majlis selesai...aku pun terpaksa keluar awal sebab nak kejar flight d klia...hadi adalah 2 penceramah terakhir...buat la isu lain...hehehe...ternyata admin ketandusan idea..korang ni kalau tak spin isu...tak sah...

Anonymous said...

Aikkkk.....???? Takkan blah awal kot....?? Katanyer beria-ia berarak bagai... Sanggup tido semalam kt kl.... Alih² balik awal.... Mana semangat korang sume...?? Tunggu la sampei abis der... Baru la diehard fan....