22 January 2013

Sampai Bila Haron Din Nak Berdiam Diri...???

Ulasan haron din sewaktu gelombang pertama permintaan kristian guna kalimah Allah cukup cantik, sampaikan banyak parasit-parasit dalam pas tak senang duduk dengan ulasan dan kupasan dari beliau korang boleh tengok video di bawah...

Tapi kenapa akhir-akhir ini, haron din senyap diam seribu bahasa...??? adakah haron din pun termakan juga pujuk rayu anwar yang mungkin menjanjikan haron din jawatan menteri sekiranya pakatan perintah malaysia...???

Sampai bila haron din nak berdiam diri...???

12 comments:

Anonymous said...

Kalau dah sampai anak-anak Melayu semua MURTAD, Itu dah terlambat.

Anonymous said...

bila Dato, Harun Din nak buat ceramah hentam Kapal dan Lim Guan eng.. ADA BRAN ke Dato... rase saya x ader KUT... huhuhu

Anonymous said...

haron din yg diam... dulu daim yg diam....

akhirat nanti org mcm ni la yg akan ditanya & azab dulu...

mendiamkan sj kemungkaran & kebatilan...

Anonymous said...

Kan majlis syura dah bersuara......

- zero -

Anonymous said...

batu api betul lah blog ni, macam dajal

Belia Bangkit said...

Salam, Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Mohon dipautkan blog budak baru belajar ini. tq.

http://beliabangkit.blogspot.com

Anonymous said...

Sayang datuk sudah jadi sorang yg takut pd politik dari takut kepada Allah

sohbet odaları said...

thanks blogs

sohbet said...

good verys

chat said...

thanks admn

cinsel sohbet said...

oww supers

cinsel chat said...

very bloge