Breaking News
Loading...
February 27, 2013

5 comments:

robertocarlos said...

Rakyat selangor lebih memahami.. Sy yg tinggal di plet sunway mentari menikmati perubahan yg amat baik di selangor. air kalau dulu sebulan kena bil RM10-12 sebulan skrg langsung takde byr.. Anak pg tuisyen pun dpt elaun RM50 sebulan. Yg paling best ceramah agama di masjid2 dan surau.. rumah Allah begitu imarah.. ustaz pas dan umno boleh ceramah dan kuliah dgn selesa, takde gam-gam mcm dulu. Semoga kekal bersama PR.

Anonymous said...

Anak pg tuisyen pun dpt elaun RM50 sebulan. auta tu...

Anonymous said...

nak pilihanraya baru nak bagi 5kg beras,2kg gula,2kg minyak masak.itulah kebajikan PKR

YUS said...

NAK SAYA 2 ORANG SEKOLAH RENDAH & TADIKA TAKDE DAPAT ELAUN PUN..??

Anonymous said...

xkan 12 je bro. agak2 la. Hihihihi... klau gitu hok puak 1 lgi tu lgi bnyak berjanji kan. Dah tertunai ke suma janji-janji manis tu.