Breaking News
Loading...
February 11, 2013

Info Post

Berderai lah cerita kononnya ustaz haron din yang mengatakan siapa yang benarkan kristian guna kalimah Allah kufur pergi menghadap anwar ibrahim, konon cerita ada perkara penting yang haron din nak sampaikan pada anwar...

Fikir logik... haron din ulama tersohor pi jumpa anwar yang benarkan kristian guna kalimah Allah, rasa-rasa korang logik tak cerita haron di jumpa anwar untuk bincang soal hala tuju politik...

Cerita haron din jumpa anwar adalah rekayasa puak anwarinas, bukan apa, konon nak tunjuk masih ada lagi ulama yang sanggup menyembah kaki anwar, konon masih ada ulama yang nak mintak pandangan politik dari si peliwat itu...

Cerita haron din di reka untuk tunjuk pada orang melayu kononnya anwar ni memang bersih, bersih-sebersihnya, itu sebab ulama tersohor seperti haron din pun masih nak jumpa dia lagi...

Pirahhh.... cerita sebenarnya anwar senyap-senyap pi jumpa haron din dirumahnya di bangi, dia minta haron din yang juga timbalan murshidul am pas, mempegaruhi majlis syura pas dan seluruh ahli pas supaya menerima dia sebagai calon perdana menteri malaysia, kalau pakatan menang pru akan datang, kerana majlis syura berpendapat seorang yang nak jadi perdana menteri malaysia mesti bersih dari segi moral, maka majlis syura menamakan presiden pas, hadi awang sebagai orang yang layak menjadi perdana menteri...

Itu je cerita sebenarnya, tak ada sebab haron din nak jumpa anwar, siapa anwar di mata haron din...

3 comments:

Anonymous said...

Oh! Anwar pi jumpa Haron Din. Bukan sebaliknya. Selalu ia berputar. Selalunya kalau Anwar nak jumpa sesaoranh itu sangat, dia kta orang tu yg nak jumpa dia.Kalau dia pi jumpa Harun Din, ada bendalah yg dia nak.

Anonymous said...

tak heran la...dah tau dah, si peliwat @ gay tua tu mmg kaki putar...tak kan ulama terhegeh2 nak jumpa org yg rosak moral...buang masa Haron Din je...

Anonymous said...

KESIAN DATUK HARUN DIN MELUTUT-LUTUT MINTA KESIAN BELAS DARI ALJUBORI, TAPI UNTUK KESIHANI APA KES HAH? TAK PASAL-PASAL PULAK DATUK HARUN DIN MELUTUT MINTA KESIAN DAN RAYUAN DARI SI JUBORI? KALAU NAK REKA CERITA PUN BIARLAH MUNASABAH SIKIT. KALAU ADA KES YANG SEPATUTNYA ADALAH MUNASABAH, NI TAK ADA SEBAB MUSABAB DATUK HARUN DIN YANG MELUTUT MINTA MAAF. OTAK DIA ORANG NI MEMANG TIDAK BERAKAL.