Breaking News
Loading...
March 25, 2013

Info Post

Anwar memang bodoh, malah penyokongnya pun 2x5 bodoh macam anwar, macam mana anwar nak jadi perdana menteri kalau benda basic macam nie pun dia tak tahu...???

Penjelasan pengerusi spr mengenai dakwaan anwar yang mengatakan najib kini adalah perdana menteri sementara dan kerajaan yang ada hari ini adalah kerajaan haram...

4 comments:

Anonymous said...

anwar tak bodoh..tapi dia nak memperbodohkan rakyat. dia nak bgtau yang dia ni betul..so org kampung akan percaya apa dia kata.

kalau DET tak percaya, cuba pergi kat kampung-kampung macam di kuala pilah..cuba tanya apa betul kata anwar?

jawapannya adalah pasti..betul kata anwar..

aku cuba nak buat penjelasan pada org kampung tapi so far aku gagal kerana umno kat kawan tu semua gagal. gagal mendekati masyarakat. lebih suka mengejar kekayaan..duit..projek..

umno masih di bui mimpi..

Anonymous said...

aku percaya orang kampung percayakan anwar kerana mereka mendapat sumber percuma mudah dibaca iaitu harakah dan satu lagi berita keadilan.

Anonymous said...

ambik kau anwar. tu la main bontot je ko ingat, fakta perlembagaan negara pun ko main balun je sama mcm ko balun lubang yg penuh dgn taik !!!!

Anonymous said...

Harakah percuma? Agak2 la nk tipu pon. BH(baca berita hairan) bg free skang tp kesian xde org nk baca kahkahkah