Breaking News
Loading...
March 11, 2013

Info Post
Aku tak heran kalau bapak saiful mangsa liwat anwar boleh swing 360' untuk kenakan anaknya balik sesudah mendapat imbuhan yang cukup lumayan dari anwar...

Pasal chegu bard dalam blognya bertarikh 9 may 2010 sudah mendedahkan segala-galanya, azlan lazim seorang kaki judi, pernah memaksa bekas isterinya menjadi pelacur, menghilangkan diri sejak beberapa lama dan muncul kembali bila tempoh insuran saiful dan adiknya sudah hampir matang...

Jadi apa nak heran kalau azlan lazim boleh mengkhianati anaknya sendiri semata-mata kerana duit...



8 comments:

Anonymous said...

Bro tak payah sedih kita ada ramai lagi pelakon2 handalan yg bersama-sama kita!!

Anonymous said...

nasib baik la si botak ni bapak saiful kalau dia ni bapak aku dah lama aku rembat.

Anonymous said...

tu la, apasal umno taknak bagi pengeras kat dia dulu, kedekut taik idung masin, kan dh lari kat pkr.. dia untung, pkr untung, win win situation..

Anonymous said...

Bro,kitaorg tak sedih psal pelakon2 ni,puak2 kau kan dah beli harga diri dia..Cuma sedih sebab spesis Jantan yg sanggup Cuba menjual isteri & Menjual maruah anaknya utk duit..

Anonymous said...

tapi kan.... macam mana air kontol anwar buleh tersesat dalam dasar dubur saiful?? ini yg aku masih hairan, apakah azlan terlibat dalam konspirasi tersebut? beliaukah yg telah berjaya mencuri air kontol anwar itu??... misteriii hahaha

Anonymous said...

Anon 4.46pm...

Betul aku pun tambah hairan macam mana air kontol Saiful ade dalam kontol dia sendiri...panjang bebeno ke sampai boleh meliwat diri!

Tambah hairan bile ada banyak DNA lain dalam lubang pungkuk dia... memang tong tempat nyimpan DNA kot lubang pungkuk dia ni!

Yang pasti HAYAT UMNgOk Be-eNd bergantung kat lubang pungkuk SayFool ButtHairy.....

Sandiwara pungkuk tak jalan dok cari sandiwara kenegaraan pulak... cekap betol Yahudi APCO bagi nasihat!

Anonymous said...

Ralat...

Betul aku pun tambah hairan macam mana air kontol Saiful ade dalam kontol dia sendiri...panjang bebeno ke sampai boleh meliwat diri!

"mcmana air kontol SayFool boleh ade dlm lubang pungkuk dia sendiri..."

UMNgOk Be-eNd...ape pun bole!
ABU - Asalakan Bukan UMNgOk...Be-eNd
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd

Langsi said...

Kalo dah bapak (si Azlan) dah mcm tu punye perangai maka sahih lah perangai anak dia (si Saiful) akan menurut perangai bapak dia. Mcm acuan maka begitu la kuihnya!

Kalo Azlan sanggop buat apa saja untuk duit... maka pasti la si SayFool juga sanggop buat ape saja utk duit.

Kalo Azlan sanggop melacurkan isteri maka si SayFool sanggop melacurkan diri (sebab tak berbini) untuk duit. Hilang maruah diri dgn menFITNAH diliwat.....itu pun korang nak caye dgn si SayFool ni???

UMNgOk...UMNgOk... asalkan UMNgOk sume bende jai HALAL demi agama, bangsa dan tanah air konon tapi warganegara (IC) dok bagi kat pendatang asing; tanah rizab melayu dok gadai kat bangsa asing; pertahan kalimah ALLAH, suruhan ALLAH tak diendah...tak takut dgn ALLAH cume lebih takut dgn kalimah!

Kat mana UMNO bertempat...kat situ juga Melayu merempat.