Breaking News
Loading...
March 28, 2013

12 comments:

mat syabu said...

untuk 'launch' kentut beracun la bq hang!

Anonymous said...


Mat Sapu Said :


Launch Lancau Mahpuzz...! olang macam ni pun puak2 Pas MEREKOT(Tak buleh rungkai2 Lagi } angkat jadi pemimpin!

Anonymous said...

mahfuz tu kan mr bean.

SHUKRI SAMAD said...

Ngapa tak di eja "Lancau" !!!!!

Anonymous said...

lawak gila babeng mahfuz nie rupanya....hahahahahahahak

Anonymous said...

tak baik kutuk bakal menteri KDN tu..sian dia cuma lulus SRP saja..bagi la peluang.

Anonymous said...

Hak hak hak hak..keras perut aku wehhhh...ini calon2 PR yang dinobatkan sebagai menteri??? Haduiiiii laaa.... cakap bukan main lagi berdegar2...nak ubah gov sedia ada...padahal BI sendiri pun fail...ohh tolong la cai2 PR oiiiii..tolonggg la... jgn buat lawak... bayangkan klu group ni mmg jd menteri dibawak ke mana2 forum antarabangsa utk bercakap ker ke aper ker mapuih la...pakat kene gelak jer la....

Anonymous said...

Mahfuz ni srp pun tk lulus......nk jadi yb ni kena pandai politik tk perlu kelulusan pun....

Anonymous said...

Kesilapan menaip...
YB Mahputz akan kata gitu.
Supe juge YB kominis Guan Eng
baca bajet terowong silap taip...

Kalu mangkok2 berayun nih slalu
wat silap jadik pemimpin Mesia...
Alamatnya hancus lebus lah kite sume!

Anonymous said...

Bukan Mahfuz haramjadah ni yg bengong, pengundi PR la yang terang2 paling bodoh. Macam mana diorg bagi undi kat mangkuk hayun ni pun aku tak paham.

Anonymous said...

Makpusz ni memang MP paling buduh di Malaysia dan Asia!!

Anonymous said...

Sdra ,
Amat berterima kasih kerana menceriakan saya hari ini !
Amat geli hati akan standard MP yang dapat Datuk dari surat sokong dari Zizan kpd Sultan.
Makan apa dalam launch , sebut bolih buat geli lagi.
arjuna waspada
changkat lobak