Breaking News
Loading...
March 7, 2013

Info Post
MANILA 7 Mac - Ketua kumpulan yang menceroboh Sabah, Jamalul Kiram hari ini mengumumkan gencatan senjata sebelah pihak ekoran tindakan ketenteraan oleh pasukan keselamatan Malaysia.Menurut jurucakap ketua penceroboh itu, Kiram mengisytiharkan gencatan senjata tersebut kira-kira pukul 12.30 tengah hari waktu tempatan (12.30 tengah hari waktu Malaysia).Beliau turut menggesa Malaysia mengambil tindakan sama. - AFP
Komen aku: harap jangan terpengarauh dengan permintaan bahalul kiram tu, ingat tak lagi macam mana cara dia bunuh anggota vat 69 hari tu? lanun kibar bendera putih konon nak menyerah, bila polis kita bangun depa tembak polis kita, ini punya manusia bangsat memang tak boleh percaya...
Published with Blogger-droid v2.0.6

15 comments:

Anonymous said...

gencatan senjata untuk tidak menembak yang tak melawan..
biarpun tak melawan...
senjata ttp digunakan bg mempertahan diri....
dalam usaha mencari dan menangkap penceroboh bersenjata...

Anonymous said...

Ini bukan peperangan hanya operasi untuk menghapuskan pengganas oleh itu gencatan senjata tak timbul. Pengganas hanya ada satu pilihan iaitu menyerah diri.

Anonymous said...

Pengganas dah 'hilang' senjata dalam kelamkabut melarikan diri... dah takder senjata dah.. itu pasal diaorang nak mintak gencatan senjata.. Bila balik ke sulu.., boleh ambik senjata lain lak.. bole sambung tembak2 polis kita..

Ciittt..! Gila ko si kiram..!!
We want your head also..!!

Anonymous said...

Baru nk terhegeh2 minta spaya serangan d hnti kn,,saya sokong pndapat anda,,kita x mau pisang berbuah 2x,,negara kita ada maruah,,cukup la tempoh rundingan yg d beri kn,,sekarang ni la kita MALAYSIA tunjuk kn benteng kpd dunia luar agar x ada lg anasir2 nk menganggu negara kita ni,,Allahuakbar,,,,

Matahari said...

Yang PBB nak masuk campur tu apa hal? Hah ini yang BABI suke sangat ni.

Anonymous said...

Jangan CEASE FIRE. Belasah saki-baki yang ada habis-habisan. Tunjuk KEKUATAN ANGKATAN BERSENJATA MALAYSIA supaya lain kali mereka beringat sikit sebelum mencabar kesabaran Malaysia. Kita sudah 4 kali melanjutkan tempoh rundingan secara damai oleh kerana sesama Islam, tetapi mereka telah mengkhianati kita dengan membunuh para anggota keselamatan kita pula dengan berpura2 mengangkat bendera putih untuk dijadikan sekadar umpan.

Anonymous said...

Saya baru jer tgok tv astro awani,,saya sokong 100% kputusan PM kita,,

Anak Lenggong said...

Pergi berambus ko dari negara ini..ko datang sebagai saorang penceroboh...so bawak balik orang2 ko tu daripada bumi Malaysia..

Anonymous said...

JANGAN PERCAYA YANG SI HARAM JADAH KIRAM NI CALL PBB..TAK ADA HITAM PUTIH..KALAU DH MUNAFIK TU MUNAFIK JUGAK..PENIPU..TEMBAK SAMPAI MAMPOS JE SMUA PENGGANAS NI..NI SMUA TAKTIK NK MENGENDURKAN SEMANGAT PASUKAN KESELAMATAN MALAYSIA..SEKARANG SEMANGAT KITA TGH TINGGI,DIORANG CUBA NK "COOL DOWN" SEMANGAT KITA..JGN PERCAYA GENJATAN BABI NI..

Anonymous said...

ini bukannya masa utk buat genjatan senjata..
sekarang masanya cari dan hapuskan pengganas yg telah membunuh pasukan keselamtan dan cuba pula utk merampas hak dan maruah rakyat negara ini..

HUTANG NYAWA DIBAYAR NYAWA..buru sehingga kelubang cacing

ckin zain said...

Bersihkan sabah dari org filipin... kalau penceroboh yg kua g ajor tu tak mampos kat malaysia, diorang sure akan mampos juga kat filipin... dapat kat askar filipin lagi teruk diorg kerjakan..... filipin kan nak hapuskan umat islam kat sna.. ini kenyataan nya.

ckin zain said...

Bersihkan sabah dari org filipin... kalau penceroboh yg kua g ajor tu tak mampos kat malaysia, diorang sure akan mampos juga kat filipin... dapat kat askar filipin lagi teruk diorg kerjakan..... filipin kan nak hapuskan umat islam kat sna.. ini kenyataan nya.

Anonymous said...

roger2x..10,000 reinforcement will be sent to help you

owh NO!!!we don't have enough tongkang to come there. hold the base.

owh NO!!!our tongkang bocor already. Reinforcement has been eaten by shark. You are own your own.

Bwahahahaha..

Anonymous said...

Hi there, after reading this amazing post i am as well glad
to share my knowledge here with mates.

Also visit my page - plus de retweet
Also see my webpage: acheter des followers

Anonymous said...

mana boleh penjenayah istihar letak senjata. ini bukan perang. dah bunuh org pastu genjatan senjata konon. pegi mampos la. ada hati nak jd soltan.