Breaking News
Loading...
April 20, 2013

Info Post

Apabila tiba masa pengumuman nama-nama calon bertanding yang, tiba-tiba khalid samad menimbulkan masalah. pegawai pengurus pilihanraya mengumumkan nama berdasarkan siapa yang kemukakan borang pencalonan terlebih dahulu. 

Bila nama zul nordin diumumkan dan disambut dengan sorakan meriah oleh penyokong-penyokong bn. 

Apabila nama khalid samad diumumkan , tiada sebarang sorakan oleh penyokong mereka. 

Khalid samad berang dan memarahi datuk bandar shah alam selaku pegawai pengurus pilihanraya kerana tiada sorak sorai yang kedengaran apabila namanya diumum . 

Dia menuduh spr konon letak penyokongnya jauh dan tidak mendengar namanya diumumkan. 

Datuk bandar shah alam menjelaskan bahawa jarak tempat penyokong diletakkan adalah berdasarkan peraturan yang telah ditetapkan. 

Khalid samad menuntut supaya penyokong-penyokongnya masuk hingga ke depan dewan. datuk bandar berkata, jika itu yang dituntutnya maka beliau terpaksa mengadakan mesyuarat dengan polis dan beberapa agensi lain terlebih dahulu dan ianya memakan masa. 

Khalid berkeras untuk keluar dari pagar dan hendak panggil penyokongnya masuk ke depan dewan. datuk bandar melarang, namun dia tidak hiraukannya. 

Akhirnya ada penyokong pkr yang menasihatinya supaya jangan keluar. pembesar suara dihalakan kepada penyokong-penyokong mereka supaya mereka dapat mendengar dengan jelas nama-nama yang diumumkan. 

Khalid menuntut pegawai pengurus pilihanraya mengulang pengumuman namanya. apabila diulang sekali lagi, pun tiada sorak sarai yang kedengaran. 

Merah padam muka khalid. apa yang pelik, nama dua calon pkr yang bertanding kerusi dun diumumkan penyokong-penyokong mereka bersorak. 

Lagilah merah padam muka khalid. malu dengan keadaan itu maka terpaksalah dia melakonkan watak poyo dengan melambai-lambaikan tangan kepada penyokong-penyokongnya.

Ternyata manusia yang bernama khalid samad itu gila glamor. sepanjang hidup saya tidak pernah lagi saya lihat orang yang mengamuk apabila tidak ada orang yang bersorak terhadapnya. gila beb....

Tanda-tanda khalid samad nak mamposs di shah lam telah kelihatan. 

Nantikan video babak-babak khalid samad mengamuk di ruang bicara faisal...

13 comments:

Anonymous said...

..brader kasi upload video kalau ada.. tengah tahan gelak ni.. nak tunggu video baru best gelakkan khalid gereja yg mesra murtad ni..

Anonymous said...

THE BEGINNING OF THE END FOR KHALID SAMAD......TAK LULUS SATU PENGGAL........GAGAL GAGAL GAGAL...POOR KHALID.

ONE THING KHALID OUGHT TO LEARN...............LESS TALK AND MORE WORK. STOP THE BLAME GAME !

Anonymous said...

lAA... orang tak sorak pun marah.. bodoh betul lahanat ni.

Anonymous said...

CHILDISH!
CHILDISH!
CHILDISH!


Eeee MALU NYA.
Ada video tolong upload. tk

albrto said...

Betul ke ni?
Nko jangan main dgn hati & perasaan aku, det!!
Uploadkn la video kalau ada, agar terjawab persoalan2 aku.

Anonymous said...

Tul la bro, aq perasan kat tv3 tadi, sibuk dia melambai penyokong dia

Anonymous said...

kah kah kah !
semasa khalid samad bercakap dengan pengurus pilihanraya seperti dalam gambar di atas, aku ada disebelah Zulkifli nordein. Khalid Samad meninggikan suaranya untuk memberi tahu Zulkifli, bahawa isteri beliau suruh beliau angkat baju di tempat jemuran kerana hari dah nak hujan.

Anonymous said...

Dia lambai kat "pengundi hantu" jer. Dia mana ada penyokong dah... hahaha

Anonymous said...

Dalam berita wilayah TV1 ptg tadi ada tunjuk tp tak berikan audio apa yg khalid cakap, tp cara dia tunjuk2 jari kat muka zul nordin, bagi saya itu bukan sifat seorang pemimpin.

Raut wajahnya cukup marah sekali masa dia bercakap dgn pegawai spr yg nak buat pengumuman. Malangnya lapuran berita tak bagitahu apa benda yg dia marah sgt tu.

Rupa-rupanya ini aje bendanya... sbb dia 'tak dapat dengar' suara sorakan penyokong? laaa... kih..kih..kih..

Pagi td masa TV dok buat siaran langsung pengumuman calon2 kat beberapa lokasi, ada lokasi yg bila calon BN, dan BEBAS diumumkan, penyokong PR boo.. tp calon BN buat cool aje.. tak mengamuk pun.

Anonymous said...

memang dh nak mampus...lagi nak berlagak..

Anonymous said...

Apa lagi modal parti tong taik umnu selain buat video lucah & fitnah dah jadi makanan ruji

Anonymous said...

anon 11.39 pm
kalo takat komen ayat basi x payah la ulas..dasar juak parti kencing rakyat...umno cuma pengedar je tp pelakon lucah tu org pkr..

Anonymous said...

Penyokong khalid samad 100x lg ramai dr penyokong zul pd hari penamaan calon...berarak dr jln 19/32 smpi dewan... polis yg tak bg penyokong khalid masuk...mmg berat sblh...