Breaking News
Loading...
May 7, 2013

Info Post
Inilah rupa bentuk perangai mata sepet, kat mana-mana pun sifat dan perangai ala-ala anjing chiwawa yang kuat menyalak mereka akan tunjukan, itulah kalau dalam badan penuh dengan kuman Porcine Rotavirus Variant 4F (kuman dalam daging babi), maka perangai serupa jugalah dengan daging yang depa makan...

Dia menjerit nak mengundi, bukankah spr dah benarkan rakyat malaysia yang duduk di luar negara boleh mengundi, so apa pasal dia menyalak lagi...??? kaum dan bangsa macam nie korang nak jadi pemimpin korang...??? korang fikirlah sendiri....

17 comments:

ManBonda said...

Cina bangsat

Saifullizan Hashim said...

Mudah saja. Kerajaan Malaysia tidak pernah menghalang sesiapa pun untuk lucutkan kewarganegaraan Malaysia & berhirrah ke negara yang dia suka. Sepatutnya cina beruk bangsat ni pergi balik ke tongsan.

Anonymous said...

bangkai babi sial haramjadah terkutuk!

Anonymous said...

buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
buy chinese last!
KEPADA MELAYU BUMIPUTRA SEMUA
MULAI SEKARANG KITA BOIKOT
KEDAI DAN BARANGAN CINA RACIST
YG MENYOKONG ANJING DAPIG!

Anonymous said...

kita saja yg menentang tapi ulama2 PAS sangat setuju dengan cara DAPIG ni..

Anonymous said...

Tak pe..cina betina takut nak beranak ramai..anak sekor dua jer..al-maklumlah bersalin tu kn sakit..kita melayu tak kisah dengan bilangan anak yg ramai krn kita percaya dengan rezeki Allah..semoga akan lahir ramai pejuang bangsa

Anonymous said...

Lu yang menjerit buy chinese last lah yang suka masuk kedai cina beli barang.Jangan dok jerit saje tapi tak buat.Cina tutup pasar borong seminggu pada tahun baru cina lu jugalah yang mengelupor.I feel so sorry brother.

Sayang Melayu said...

Yang jadi masalahnya masih ramai org melayu yg sanggup jadi penyokong LGBT ni..konon diaorang tak racis, bersatu hati sgtlah konon..BODOH!

Anonymous said...

Nak tergelak tengok budak despatch yg penuh kat Topi dia dengan Lambang PAS & PKR serta muka Tok Guru (hitam putih)kena marah ngan Bos Cina dia (wanita) sebab lambat collect surat di Menara ____tgh hari tadi.

Terkulat kulat dia sebut sori Bos....kesian aku tengok

Tapi dari riak muka mamat tu mcm dia redho...tak ngomel pun.

Mungkin Bos dia pun geng pakatan kot.

Anonymous said...

Cari cina cina bangsat ni dan kita srmbelih cina cina ni..cina sial ni da teramat melampau..ada menteri kdn pun mcm haram jadah..amaran tak abis abis..sia sia bapa menteri amaran ni berjuang dgn berani demi agama, bangsa dan negara..elok dia mampos je masa helikopter tu tebalik..dia jer bukan yg lain2..jom kita sembelih cina cina bangsat ni

Anonymous said...

MARI RAMAI RAMAI MENYERTAI GERAKAN BOIKOT KEDAI CINA DAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA KERANA MENGUJUDKAN SUASANA PERBEZAAN PERKAUMAN.
BUY CHINESE LAST MOVEMENT (BCLM Malaysia)
JOIN FB PAGE
http://www.facebook.com/pages/Buy-Chinese-Last-Movement-BCLM-Malaysia/119764648103235
AYUH SAUDARAKU, BANGKIT!!!
PANGGILLAH RAKAN2MU UTK BERSAMA2 MENYERTAI GERAKAN INI
PENGAJARAN SEWAJARNYA WAJIB DILAKSANAKAN SEKARANG!
TUNJUKKAN SUARA KITA!
-chinese neuker

“PERSEKUTUAN TANAH MELAYU !”
“FEDERATION OF MALAYLAND !”

Anonymous said...

Cina la ni mungkin tak ramai anak.Tapi MELAYU la ni memang ramai anak......Tapi ANAK LUAR NIKAH hasil didikan dari kerajaan UMNO.Dan mereka-mereka inilah yang menjadi pejuang bangsa dan menolak hukum-hukum agama.

Anonymous said...

Aku tak nak tengok video ni..tapi yang pasti memang cina ni tak boleh dipercayai langsung!!biadap, sial punya cina! cina..cina..cina mmg nak perintah negara ni dan nak hancurkan org melayu sikit demi sikit bak kata kit siang yg mencetuskan huru hara pada 13 mei dulu.."hei! lu melayu sakai pegi masuk hutan..ini malaysia cina punya!"
berpuluh thn selepas itu @ 2013 kit siang sgt beruntung kerana di julang akhirnya oleh melayu sendiri di penghujung usianya dan pastinya semangat kiasu beliau akan terus diperjuangkan oleh darah dagingnya @ guan eng yg sungguh berwawasan, bercita2 tinggi dan dihormati kini...

Anonymous said...

Bangkitlah wahai bangsaku..

Anonymous said...

Ya Allah janganlah Engkau lenyapkan bangsa melayu ni dari bumi Malaysia sebagaimana Engkau lenyapkan kaum Ad dan kaum Tsamud. Mereka ini jahil agama kerana pemimpin-pemimpin mereka.Mereka menolak hukum- hukum agama yg terkandung dalam Al Quran.Dan tak berlaku adil sesama manusia.Selogan mereka hidup Melayu,hidup iban, hidup khadazan,hidup Murut, hidup bidayuh, hidup......hidup........Bangsa lain tu bukan makhluk yang dijadikan Allah.

Anonymous said...

Admin ada ke sebarang maklumat mengenai Cina babi ni.

Anon 10:52 PM ... lu nak tunjuk pandai tapi komen lu bodoh. Pergilah ke KL dan buka mata tu besar2. Budak punk skinhead ramai budak Kelantan.

Yang ramai memantat bini orang adalah pemimpin2 PAS. Itu belum lagi ambil kira pemimpin PKR. DAP memang suka dengan pemimpin2 macam ni sebab senang dicucuk hidung dan dipulas telinga. Itu pun lu tak tahu.

Ada otak tu kritikal lah sikit. Jangan main sondol je macam babi.

Anonymous said...

banyak jugak cina yang datang sini sebagai pelancong dh mendapat IC penduduk tetap.....
dan bayak jugak cina yang ntah mana2 punya cina mengaku rakyat malaysia.....