Breaking News
Loading...
May 2, 2013

Info Post
Tak ada apa yang boleh di katakan lagi, ceramah tun semalm di seksyen 6 shah alam memang superb, di anggarkan kira-kira hampir 15 ribu yang hadir semalam, malah mereka hadir itu bukan di import seperti yang biasa berlaku di ceramah-ceramah pakatan, selepas ceramah jalan clear dalam tempoh setengah jam, apa maknanya tu...??? maknanya mereka yang datang tu penduduk tempatan, mungkin ada yang naik moto atau berjalan kaki sahaja...

Apa pun tahniah aku kepada penganjur ceramah semalam, rakyat dan pengundi shah alam sudah bangkit untuk menjatuhkan khalid samad dan pakatan di selangor...

Dalam ceramah itu, tun mengucapkan terima kasih kepada rakyat malaysia kerana selama 22 tahun dia menjadi perdana menteri, rakyat memberikan sokongan padu kepada pentadbirannya dan BN...



































35 comments:

Anonymous said...

Gua cayalah BN. Hidup Ayahanda Mahathir. Hidup BN.

Anonymous said...

15 ribu ke ni????? Ha..Ha.. kelakarnya......

Anonymous said...

Apa yang kelakar nya?

Anonymous said...

Nmpknya ada yg masih xdpt menerima kenyataan rakyat selangor dh fed up dgn PR....hihihi...xpe2...biarkn lah

Anonymous said...

fuhh.. ramainya. siapa yg pm ni?. ha..ha.. anyway penduduk shah alam dah buka mata.. tahniah!!

Anonymous said...

Anon May 2, 2013 at 8:12 AM @ Red Bean Army sudah memulakan asakan provokasinya.

Senarai FB Red Bean Army! Berwaspadalah...

Pendedahan Tentang MO Red Bean Army...

Anonymous said...

Memang kelakar sebab PR akan bungkus...muahahahahah..so kelakar.

Semua orang dah tak sabar nak tunggu 5 Mei.

Anonymous said...

Inikalilah vs Lainkalilah......

Anonymous said...

...cai PR takyah la... syok sendiri. BN bkn cam korang... ceramah pon nak import audience, low class punya 'akai', pemimpin PR low class... cai PR, 'akai' tahap buku lali, sbb tu taksub dgn pemimpin yg2 senget, suruh sumpah pon berdalih. Mengaku Islam... Allah pon dijual, pemimpin mereka yg berjuang utk umat Islam nation&international, dipecat!!! Orang cerdik pandai dlm parti smua dah tinggalkan PR.... tinggal yg sengkek minda, tuh pon masih nampak orang tu salah, orang ney salah, BODOH!!!! BAGHAL!!! KECIK2 tanak mamposss... BESAR2 hidup menyusah kan generasi ja!!

Anonymous said...

Majoriti members BN bukan rakyat biasa.

Tengok pompon mat salleh. Isteri datuk2 dari bukit tunku atau Damansara Heights, bukan rakyat SA.

Ceramah itu "staged".

Anonymous said...

terbaek......cun arr...

Anonymous said...

wahai pencacai pr sekalian, terima la hakikat kerajaan pr selangor akan bungkus...so x pyh la nk spin yg dtg dgr ceramah bn tu pompuan mat salleh ke, isteri datuk2 dari bukit tunku atau damansara heights ke...sbb mb khalid gagap dh lari!

Anonymous said...

Anon May 2, 2013 at 9:02 AM @ Red Bean Army sudah memulakan asakan provokasinya

Senarai FB Red Bean Army! Berwaspadalah...

Pendedahan Tentang MO Red Bean Army...

Anonymous said...

Macam ni ramai ke? kesian bagi parti yang memegang kerajaan tp hanya dapat ramai mcm ni je.. lepas tu plak baju sepesen je plak tu audien dia.. angkut dari mana? bangla ka? mynmar ka? pakistan ka? atau filipino?

Anonymous said...

Terpaksa import mahathir ayam pencen ni...sbb ramai tak tau pembohongan mahathir yg dorg tau mahathir kasi maju negara

Anonymous said...

saya kat sana malam tadi. memang ramai orang yg datang, saya sokong tukar...

Anonymous said...

mahatir nie dh tuaaa sepatutnye org tuaa elok la bykkan solat,mengaji,istifar or berzikir, kalau nk pi crmh or bercrmh boleh gak tpi jgn la dok buka aib org, DOSA LAMA PUN BLUM TAHU LGI ALLAH T.A DH AMPUN KE DAK, NIE DOK NK TMBH DOSA BARU,aku dok pi crmh bn hak laen x adak yg byk aku dok dgr x abis2 citer lucah n dok buka aib org..,lain tak dak...,citer la psal fakta then only rakyat can thing which party is revelen to chose on this coming PRU

Anonymous said...

pencacai pkr tidak dapat menerima kenyataan. mmg dri dlu lg dorg xleh trima kenyataan yg bosnya kaki liwat.. sampai dh nak tumbang pun xleh terima kenyataan lagi..

Anonymous said...

perghh babinya anon 10:24 AM

yang pork nick tu tak tua ke, pork nick lagi bangsat, dok buat kerja tuhan, dok kata org ni boleh masuk syurga, org nie boleh masuk neraka, sejak bila bile pork nick ambik tander buat kerja tuhan?

Anonymous said...

Tua tua Tun Dr M, masih bernas pendapatnya. Kalau nak suruh dia berhenti berpolitik, suruh lah tuan guru nik aziz berhenti juga. Dia (TGNA) bukan saja tua, nyanyuk plak tu. dah 22 tahun memerintah Kelantan, dah cukup kaya.

Anonymous said...

Org BN susah nak p ceramah, mereka lebih suka tgk TV,TV3 then p mengundi tapi kalau dtg ramai macam nie tanda nya....faham2 je la...rasanya semenjak video anwar ngan cina doll tu sentimen benci kt perangai anwar meluap2, mata rakyat beb jadi saksi

Anonymous said...

Surah al-Qiyamah (Hari Kiamat)

Bismillahi al-Rahman al-Rahim (Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani).

75-1: Aku (Allah) bersumpah dengan hari kiamat.

75-2: Dan Aku (Allah) bersumpah dengan “nafsu lawwamah” (jiwa yang amat menyesali dirinya sendiri).

75-3: Apakah manusia mengira, bahawa Kami (Allah) tidak akan mengumpulkan tulang belulangnya?

75-4: Bahkan Kami (Allah) berkuasa menyempurnakan jari-jemarinya dengan sempurna.

75-5: Bahkan manusia itu hendak membuat maksiat terus menerus.

75-6: Dia bertanya: "Bilakah hari kiamat itu?"

75-7: Maka apabila mata terbelalak.

75-8: Dan apabila bulan hilang cahayanya.

75-9: Dan matahari dan bulan dikumpulkan.

75-10: Pada hari itu manusia berkata: "Ke mana tempat lari?"

75-11: Sekali-kali tidak! Tidak ada tempat berlindung!

75-12: Hanya kepada Rab (Tuhan) engkau sahajalah pada hari itu tempat kembali yang kukuh.

75-13: Akan diberitahukan kepada manusia pada hari itu apa yang telah dikerjakannya dan apa yang dilalaikannya.

75-14: Bahkan manusia itu menjadi saksi atas dirinya sendiri.

75-15: Meskipun dia mengemukakan berbagai keuzuran.

75-16: Maka janganlah engkau menggerakkan lidah engkau kerana hendak bersegera dengannya.

75-17: Sesungguhnya atas Kami (Allah) mengumpulkannya dan membacanya.

75-18: Maka apabila Kami (Allah) telah selesai membacakannya maka ikutilah bacaannya itu.

75-19: Kemudian sesungguhnya atas Kami (Allah) penjelasannya.

75-20: Sekali-kali tidak! Bahkan kamu mencintai yang cepat (kehidupan dunia).

75-21: Dan meninggalkan akhirat.

75-22: Wajah-wajah (orang Mukmin) pada hari itu berseri-seri.

75-23: Kepada Rab (Tuhan)nya (mereka) melihat.

75-24: Dan wajah-wajah (orang kafir) pada hari itu muram.

75-25: Dia mengira akan ditimpakan kepadanya malapetaka yang amat dahsyat.

75-26: Sekali-kali tidak! Apabila (nafas) telah sampai ke kerongkong.

75-27: Dan dikatakan: "Siapakah yang dapat menyembuhkan?"

75-28: Dan dia menyangka sesungguhnya itulah waktu perpisahan.

75-29: Dan bertaut betis (kiri) dengan betis (kanan).

75-30: Kepada Rab (Tuhan) engkau pada hari itu tempat kembali.

75-31: Maka tidaklah dia membenarkan dan tidaklah dia solat.

75-32: Tetapi dia mendustakan dan berpaling.

75-33: Kemudian dia pergi kepada ahlinya dengan sombong.

75-34: Kecelakaanlah bagi kamu dan kecelakaanlah.

75-35: Kemudian kecelakaanlah bagi kamu dan kecelakaanlah.

75-36: Apakah manusia mengira, bahawa dia akan dibiarkan begitu sahaja?

75-37: Bukankah dia dahulu setitik mani yang ditumpahkan?

75-38: Kemudian ia menjadi segumpal darah, lalu Dia (Allah) menciptakannya dan menyempurnakannya.

75-39: Lalu Dia (Allah) menjadikan daripadanya sepasang, laki-laki dan perempuan.

75-40: Bukankah yang demikian berkuasa menghidupkan yang mati?

Anonymous said...

penyokong PR dah macam cacing kepanasan trying to deny the truth depan mata...hehe....

Anonymous said...

Mahathir memang dah tua tapi dia kan dah BERSARA bukan macam pork nick yang dah tua tapi masih GILA KUASA. Berjalan pun Pork Nick dah tak larat sampai BERDUKUNG.Ha ha bangang anon 10.24 am.

Anonymous said...

nick aziz suatu msa dulu pernah cabar tun m letak jawatan..dan serta merta jua dia akan ikut sama,nah bukti sekarang tun m dh buat,nick aziz bila lg ? Jgn lupa jnji nick aziz.!.kit siang dr dulu smpai skrg tak penah berubah,nk suruh org berubah,berubahla diri dlu kit siang,masih lg sama sejak tahun 69 sikap perkaumannya,anwar ibrahim adalah penipu besar,bkn nk majukn negara pun,gila-gila nk jd PM,hanya yg dia tahu nk jd PM saja,Lain tak tahu,itu la anwar ibrhm,

Anonymous said...

Jangan dilayan cybertroopers PR ni. Jangan kita jadi gila and taksub macam dorang sudah. Kita cakap apapun dorang tak terima punya. Let them be.Kelakar pun ada dengan ketaksuban dorang ni. One thing for sure, they know all the facts that we've been using to defend of those accusations put on BN or Mahathir.yet they just ignore and they don't bother.They just plain or even play deaf.Furthermore they are being paid to do do this dirty job.As for us, let us pray hard supaya Allah sentiasa melindungi kita semua dan bumi malaysia tercinta ni.Lindungilah kami Ya Allah.Hanya engkau yang mengetahui segala-gala yang kami tidak ketahui.

Anonymous said...

tak apa biarkan..
lps pru nanti terkazut terus gol.

Anonymous said...

PR hampeh..
bohong je pandai..nak majukan negeri kat kelantan tu..habok pon tarak..puii

Anonymous said...

ko suruh le n.aziz ko tu jaga mulut celupar dia tu dulu sbl nak nasihat org lain..bongok..

Anonymous said...

bro..dia memang dah melantikan diri sendiri jadi tuhan agama PAS..sebab tu tak nak pencen..tuhan mana bleh pencen..

Anonymous said...

bro..n.aziz tu blom cukop kaya lagi..hartanya baru cukop utk 7 keturunan je..kurang2 nak cukopkan 70 keturunan..baru lelap tido..

Anonymous said...

bro..tolong tanya cai2 PR..n.aziz tu maksum ke?..bukti nyata penipu besar kepada seluroh rakyat Malaysia...
sama le dgn aljub 16 Sep nye..

Anonymous said...

Nukilan buat bsngsaKU MELAYU: Islam adalah agsma rasmi dalam perlembagaan. Coba cari negars lain yang meletakkan Islam sebagsi agsma rasmi dalam perlembagasn mereka......Maksud Melayu di semenanjung mesti Islam. Jika Melayu Islam tak sepakat, pihak bukan Islam akan untung...coba tanys diri kiys...siapa yang untung....??...Dsto ' Onn berpesan: Melayu bersatupadu, mudah memadamkan bahaya. Pilihan ads ditangan kita. Ketentuan Allah tetap benar.Mendahului Allah akan binasa....Malaysia penuh dengan Ulams Ulul Albab berdoa agar Malaysia yang agama rasminys Islam akan selamat dan Melayu Islam bersatupadu. Berbeza pendapst bukan penghalang untuk Melayu Islam bersatupadu. Amin.



Anonymous said...

Bertindaklah berasaskan mats hati..bukan hanya dengan mats kepala. Akujanji mudah dilisankan sahaja. Perlaksanaannys selalu dilanggar kerana melihat sesuatu fengan msys kepala sahaja. Tanya ksta hati sebelum bertindak, bukan emosi. Tidak mendahului Allah menghindari ketaksuban bertindak.Amin.

Anonymous said...

BN teruskan perjuangan, wahai rakyat Malaysia, tinggalkan PR, jangan toleh padanya, dulu masa BN memerintah Selangor, masjid-masjid di Selangor diisi dengan Majlis Ilmu Islam, tetapi sekarang, Khutbah jumaat pun boleh cerita politik kutuk BN....VOTE BN....