Breaking News
Loading...
May 10, 2013

Info Post


KLANG 10 Mei - Dua lelaki mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas tuduhan melakukan khianat memecahkan cermin bas bersenjatakan topi keledar dan besi ketika berada dalam rusuhan di Pandamaran pada hari Pilihan Raya Umum Ke-13 yang lalu.

Majistret Maslina Mohamed menetapkan jaminan RM5,000 terhadap Yap Kwee Heng, 37 dan RM2,000 terhadap Lim Song Kuan, 32, masing-masing dengan seorang penjamin. - UTUSAN ONLINE

12 comments:

Anonymous said...

Denda je? Sepatutnya jatuhkan hukuman penjara. Biar mereka ni semua bergelar banduan.

Mei Ling said...
This comment has been removed by the author.
Mei Ling said...

Haiya itu kes belum bicara lol....

Anonymous said...

aiya mau jadi kominis ka.. sana balik tongsan la itu macam.. komunis banyak power.. ini 2 ekor babi kulang-kulang kena 1 tahun penjale..

Anonymous said...

bukan denda tapi ikat jamin supaya tak lari balik China bila hari bicara lol

Anonymous said...

RM5000 & RM2000 saja duit jamin....
Diaorang duit banyak ma..
Jangan kasi diikat jamin langsung.
Celako... celako... celako...

Anonymous said...

Kenapa tutup muka?
Takut kena rembat orang bila berjumpa!

Mat13 said...

Nak rembat senang jo....tengok moto dio kat youtube

Anonymous said...

Loser dap

Anonymous said...

kalau kat kampung akulah anak cina ni dah sah2 mmg kena rembat sampai tak cukup tanah lari.....

KITA TGOK KAN DULU.....
BESAR MANA DIA PUNYA KEPALA

Anonymous said...

kasi hantam sama dia

Anonymous said...

mengong la hampa semua..awt dia sapa.. MALAYSIAN CITIZEN Jjgla wei...ingt semua cina kena blk cina..tok nenek dp pun dh hilang dr negri cina..hampa nsb baik jd melayu..islam kerana keturunan..kalu dak sama jg lah..kena bsyukur jgn sdp ckp mulut nk bcakap..kita hanya sementara didunia ni...