Breaking News
Loading...
May 10, 2013

Info Post

Memang betul seperti yang dikatakan oleh bekas ahli dap bernama razali, anwar akan jadi perdana menteri malaysia hanya untuk tempoh dua tahun sahaja, selepas itu sama ada di desak atau dengan rela hati, dia melepaskan jawatan itu kepada lim guan eng...

Kalau kita baca surat itu, jelas anwar dengan rela hati melepaskan jawatan pm kepada guan eng, kerana anwar tahu kalau dia masih berdegil segala rahsia yang berada dalam simpanan karpal dan anaknya gobind akan di dedahkan kepada rakyat...

Akhirnya rakyat malaysia yang menyokong anwar untuk menjadi perdana menteri terpaksa melihat jawatan yang mereka fight untuk anwar itu di serahkan kepada cina kiasu bernama guan eng dan malaysia bakal memiliki seorang perdana menteri cina yang tidak pernah berkhatan dan madi wajib...

Itu yang korang nak kann...???

8 comments:

Anonymous said...

Yesssss. Anwar menang. Harap sangat dia jadi PM tapi Allah belum tunaikan hasratnya. Siapa yg tak nak harga minyak RM 1.00 seliter, pinjaman PTPTN di mansuhkan. air percuma, tol percuma dan banyak lagi yg percuma. Apa BN boleh buat? Aku janji Najib masih belum power.Aku pun suka gak klau cina jadi PM. Ini asik melayu jer.Walaupun konsep inikalilah gagal..tapi lain kali mesti jadi. Mana sorakan " 1 Malaysia, sokong Najib, undi BN".

Anonymous said...

itu surat dari hantuuu xdr dsai

Anonymous said...

2 tahun untuk istiharkan duit denomasi di atas dari RM100 iaitu RM500 dan RM1000 di sahkan semula untuk Anuwar sempat untuk memunggahkan duit curinya.

Hasil dari itu para pemimpin pembangkang akan dapat merasa komisyen masing masing. Haji Hadi akan mendapat bot Nelayan ikan paus dari Jepun juga agaknya. Siap dengan harpoon.



Langsi said...

BaNgang punye fitnah... setaraf je blg ni dgn blog PAPAGOMO!

Mei Ling said...

Haiya Itu harga minyak RM1.00 seliter ma... yooo boleh kaya jika gua kerja penyeludup... haiya memang Anwar amat perihatin kepada keluhan penyeludup minyak... modal juga tidak leah kecil.... Lu mau ka... hidup PR...

Anonymous said...

Cam kimak je..ni kianat org...dpt kat shppong mall..terang2 ada org sebar risalah mcm ms pilihan raye nk buruk2kn org...bangang nye manusia yg wat sume kerja bodo ini...semoga allah membalas semuanye...amin

Anonymous said...

Oi..rakyat ada hak la..lu mau kasi kenyang kerajaan ka bg sume naik harga..gaji lu olang juta2 ka....xda otak sungguh..

kotasinga said...

kamu sebenar orang melayu ugama syaitan kerana kamu belum kenal betul orang cina benar nya . mereka hanya baik sebelum hajatnya tercapai apabila tercapai sebelah semata pun mereka tak pandang kepada kamu malah dihina kamu....memang padan muka kamu.....taubat sebelum terlambat...hanya melayu saja jatoh kan melayu....orang cina sentiasa sokong kaum mereka walaupun mereka bermusoh sesama sendiri tetap mereka sokong antara satu sama lain