Breaking News
Loading...
May 18, 2013

Info Post

Aku sokong apa yang menteri KDN kata, sapa tak puas hati dengan undang-undang malaysia boleh berambus, kalau cina boleh balik tongsan, kalau india boleh balik tamil naidu, kalau melayu suka korang la nak merempat kat negara mane pun...

Aku harap lepas nie, zahid bertindak lebih tegas lagi kepada mereka yang cuba menggangu gugat keselamatan dan kententeraman negara, tiada lagi AMARAN selepas ini, cukup bukti tangkap...


27 comments:

Anonymous said...

Setuju! Love You Datuk Zahid Hamidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Saya suka ini...SIAPA tak suka Malaysia boleh BELAH...Indon, Bangla dll berlambak lambak tunggu nak kerakyataan Malaysia!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Don't give face...........please be firm with trouble makers for our beloved Malaysia.

Anonymous said...

Don't give face...........please be firm with trouble makers for our beloved Malaysia.

Anonymous said...

Tabik Spring 10 kali kepada DS Zahid.

Anonymous said...

Setuju...makin bagi muka makin lemak lak dorang...

Anonymous said...

Yesssss thats the way aha, aha.Berpuluh kali aku baca mengenai kenyataan dr Zahid ni,seronok dan cukup puas rasanya.Barulah rasa dapat benteng utk berlindung.Tak macam dulu ...lembut sangat.

Anonymous said...

Pecacai pakatan perangai macam nuar jubo, dah bagi depan nak belakang juga. Dah kalah dah la ini orang punya pun nak. ......

osthman manaf said...

SOKONG MENTERI KDN PERKATAKAN ITU, AMANLAH MALAYSIA, KALAU DARI DULU MACAM NI, TAK ADA MASA BERLEMBUT LAGI KEPALA KITA DIPIJAKNYA.

Anonymous said...

DENGAN SEGALA HORMATNYA DIPERSILAKAN KELUAR DARI NEGARA INI DENGAN PENERBANGAN AIR ASIA


SILA KELUAR DARI

PERSEKUTUAN TANAH MELAYU
(FEDERATION OF MALAYLAND)

Anonymous said...

Tangkap CINA2 yang makin berlagak skrg. gunakan undang2 secara maximum ke atas mereka. hambat mereka kembali ke kandang BABI !!!

Anonymous said...

Tangkap mastermind dan ikon PR gak,anwar aljuburi.

Tak ke nak timbulkan huru hara dgn ajak US dtg serang Malaysia. Gile.

Mana puak pas?mcm dayus. Kalau bab bising nak boikot McD la starbucks la,htr memo ke embassy US la bkn main laju.

Anonymous said...

Terus kn ketegasan anda..skg baru ada terasa "aman" sikit dgn kehadiran Menteri KDN yg baru nie..

sbpi10 said...

Tahniah,patut dari dulu lagi

sbpi10 said...

Tahniah,patut dari dulu lagi

Anonymous said...

Terciritlah puak2 PR lepas ni.Mana nak lari?

Anonymous said...

Terima Kasih DS Zahid Hamidi. I like it!


Tonto Jr.

Anonymous said...

Waduh.....barula rasa xsia2 aq sekeluarga berarak g mengundi BN ari tuh....mcmnehla yg kite semua mau...KETEGASAN dlm menangani sebarang isu...xkirela apa jer permasalahan ....

Jgn ada 'biawak'dlm BN yg tunjuk pandai n hero ,,kritikla kenyataan Dato Zahid neh...kpd kj jgn kecoh kerja org len....kerja awak tuh menyatukan dan mengembalikan kepercayaan golongan muda masih berterabur lagi.....

Anonymous said...

BRAVO DATUK SERI ZAHID!!!!!
RAKYAT TETAP AKAN SOKONG DS......
DEMI KEAMANAN DAN KEMAJUAN NEGARA MALAYSIA TERCINTA........

Anonymous said...

Kalau dulu2 buat macam ni kan dah selamat . Jangan bagi amaran kita buat macam kat Singapore . Pukul 2.00 pagi datang kat rumah angkut aje .

Anonymous said...

INI KALI LAH kerajaan dengan barisan kabinet yang baru lenyapkan juak-juak pembangkang yg cuba mengkhinati negara Malaysia tercinta...biar SLOGAN mereka memakan diri mereka sendiri...kami majoriti rakyat Malaysia yang mencintai kedamaian dan ketenteraman menolak 110% sebarang bentuk keganasan yang cuba ditimbulkan oleh pembangkang dalam usaha mereka untuk menggulingkan kerajaan pilihan RAKYAT. Kuasa RAKYAT yang sebenar telah memilih kerajaan BN utk terus menerajui negara Malaysia.....maka kepada puak2 pembangkang...JANGAN SESUKA HATI nak gunakan perkataan "rakyat" bangkit utk menggulingkan kerajaan BN...sepatutnya puak2 pembangkang serta penyokong mereka guna perkataan "kami penyokong pembangkang yang bodoh dan tolol akan sentiasa ikut telunjuk pemimpin kami yg badigol utk dapatkan PUTRAJAYA".

Anonymous said...

tabik DS Zahid,kami rakyat memilih kerajaan yg tegas dan adil,dapat menjaga keamanan kami semua,bukannya kerajaan lembik macam bapuk

Anonymous said...

Gua bukan rasist. Tapi tak kira Melayu ke, Cina ke atau India ke, kalau tak suka Malaysia, di persilakan berambus dari negara ini. Gua tak perlukan orang2 seperti kamu. Kalau nak duduk dalam negara ini, mesti ikut undang2 negara ini. Airasia boleh sediakan tambang murah. Anda boleh pilih mane2 negara dalam dunia ini yang anda suka. Berambus lah.

Anonymous said...

Siapa tak suka undang-undang allah boleh berambus dari bumi allah ini, pergi cari dunia lain, selain dari alam ciptaan allah swt ini.

Anonymous said...

kepada May 19, 2013 at 10:41 AM:
Macam pernah dengar ayat ni dalam facebook..Aku kenal..hahahaha

Anonymous said...

KEPADA MANUSIA DAN ORG KAYA2 DDI MALAYSIA YANG ..RASA DIRINYA KAYA SEDARLER...TOLONGLER BANGSA MELAYU SENDIRI, SEPERTIMANA CINA MEMPERKUATKAN BANGSA ... LIHAT KE DALAM DIRI... BETAPA HINANYA BANGSA ...BILA ..MANUSIA BERDUIT DAN ADA RUPA DIPANDANG MULIA DAN YANG MISKIN DIPANDANG HINA...BUKAN IMAN DAN PEKERTINYA...ITULAH HAKIKAT DUNIA HAMPIR KIAMAT ..FIKIRKANLEH...

Anonymous said...

Cuba le halau DAP tu yg tak suka Hudud..klw ada telo le...