Breaking News
Loading...
May 7, 2013

Info Post

Kimak nie tak boleh terima kekalahan, macam mana pun dia tetap juga nak jadi pm, nak tak nak dia kena juga jadi pm sekarang pasal kalau nak tunggu next election tahun 2018 umur dia masa tu dah 70 tahun, sapa nak bagi orang tuang bangka jadi PM...

Maka si kimak nie mula buat huru-hara, seperti yang kita semua sudah jangka, kimak nie akan spark cerita kononnya pakatan hanjing telah menang pru 13, tapi pasal spr dan umno main tipu depa kalah...

Weii... kimak, kalau betul umno dah kaw-tim dengan spr, umno dah sapu 222 kerusi parlimen la...

27 comments:

Anonymous said...

bangsat...

Anonymous said...

Kalau SPR boleh kauwtim 1 seat je... AKu jual bontot asalkan dapat duit, Kawtim dgn SPR biar bangsat tu kalah. Sudahlah Jub. Kau hidup lagi pub dah satu penyakit dlm dunia Islam ni. Ghontikanlaaa weiii...

Anonymous said...

Haramjadah anuar ibrahim

Anonymous said...

Nak kata apa lagi , kalau lelaki dia pun tutuh

Anonymous said...

Kononnya pejuang demokrasi tapi tak terima keputusan melalui proses demokrasi.

Anonymous said...

MARI RAMAI RAMAI MENYERTAI GERAKAN BOIKOT KEDAI CINA DAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA KERANA MENGUJUDKAN SUASANA PERBEZAAN PERKAUMAN.
BUY CHINESE LAST MOVEMENT (BCLM Malaysia)
JOIN FB PAGE
http://www.facebook.com/pages/Buy-Chinese-Last-Movement-BCLM-Malaysia/119764648103235
AYUH SAUDARAKU, BANGKIT!!!
PANGGILLAH RAKAN2MU UTK BERSAMA2 MENYERTAI GERAKAN INI
PENGAJARAN SEWAJARNYA WAJIB DILAKSANAKAN SEKARANG!
TUNJUKKAN SUARA KITA!
-chinese neuker

“PERSEKUTUAN TANAH MELAYU !”
“FEDERATION OF MALAYLAND !”

Anonymous said...

kali ini kerajaan bn memang lagi apa lagi kita dan kasi hapuskan aljuburi ngn geng2 bangsat nya sebelum mereka ni jadi barah yg meresap dalam negara kita ni

Anonymous said...

Orang Melayu jangan hadiri Perjumpaan 8 May 2013.

Kita nak tengok

Anonymous said...

Angkat jer lah sumpah PM kat Kuil ke..bawah pokok ke wahai Anwar Ibrahim...

Anonymous said...

mari burit anwar ramai0ramai

Anonymous said...

Itu tanda orang yang tak percaya pada Rukun Iman; iaitu wajib percaya kepada Qada dan Qadar Allah SWT.

Anonymous said...

Melayu islam pas memiliki otak paling zionis dari yahudi

Melayu mesti berubah

Mungkin melayu akan bersatu setelah mampusnya nikaziz yang merupakan tokoh zionis melayu
Dan anuwar akan megikuti menuju keneraka.. manusia yg nabI tak mengaku ummat.






Anonymous said...

Waktu tu (9.22pm) belum separuh pun peti undi dibuka, dan ini boleh disahkan oleh wakil parti politik masing2 .

Apakejadahnya Anuwar nak claim menang? Hanya orang bodoh yg yg akan percaya permainan dari sibodoh bangang ni.. Sebab tu pemilihan dalam PKR hati tu tunggang langgang, sbb semua bangang mcm bos dia yg sekor ni.

Dan pencacai pakatan kat media sosial pun terus percaya bulat2, biasa lah puak yg malas berfikir tapi nak berpolitik..last2 kena kencing tak habis2..

Anonymous said...

Apabila cina swing undi mereka kepada pakatan dengan harapan pakatan berjaya menawan pusat pentadbiran Persekutuan dan Pakatan pula gagal menawan pentadbiran pusat seperti diwawarkan, cina telah silap langkah dan membuka tembelang mereka akan siapa mereka sebenarnya kepada orang melayu apabila terlalu overconfident Pakatan akan menang dan habuan yang mereka akan dapat dan justeru itu bolehlah mereka "ransom" Dato Seri Anwar. Jadi siapa yang akhirnya tertipu? Melayukah?

PM akan tubuhkan Kabinet seperti dikehendaki oleh Perlembagaan. Tidak akan DAP diberikan apa-apa jawatan diKementerian - itu sudah pasti dan itulah logikahnya. MCA dapatlah sedikit kerana mereka "gagal" dan dahpun ikrar tidak mahu jawatankalau gagal. begitu juga MIC dapatlah lebih dari sedikit berbanding cina MCA. Maka siapa kini kena tipu? siapa juaranya?

kasualti yang ketara dalam masa terdekat ini adalah Nik Aziz sendiri, Mat Sabu, Haron Din dan PAS keseluruhannya. Hilang Kedah. jangka masa panjang, UMNO akan menjadi lebih kental perpaduannya.

Tun Mahathir dah "turun", Nik Aziz pun dah "turun". Kit Siang dan Guan Eng dan karpal bila lagi? masing-masing pun dah ada anak masing-masing sebagai ganti. nak apa lagi?

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan Yang Maha pengasih lagi amat menyayangi, tunjukkan lah dalam bentuk apa jua yang difikirkan wajar, agar dapat dilihat oleh umatMu di Negara ini bahawa samada anwar seorang yang layak atau tidak untuk menjadi pemimpin di Negara ini,Negara yang telah Engkau limpahi dengan berbagai nikmat ini.Begitu banyak telah diperkatakan tentang perbuatan dan tindakan yang bercanggah dengan undang2 Negara serta prinsip2 kehidupan manusia dalam Negara dimana Islam merupakan Agama Rasmi.Tunjukkanlah kebenaran yang sebenarnya agar sluruh umatMu dapat petunjuk kejalan yang Enkau redhai.Amin,amin yarabbilalamin!!!!!!

Anonymous said...

Biarkanlah , biarkan si luncai terjun dengan labunya. Biarkan dia lemas dan biarkan dia lemas.

Jangan layan provokasi lagi saudaraku. Curahkan idea baru untuk mengukuhkan kuasa Melayu.

Anonymous said...

xder ke org nk bunuh dajal sekor ni wey........

Anonymous said...

pukimak betul la PR ni..dah menang banyak..margin besar masih lagi nak kata SPR tipu..pakai otak la..depa ingat semua rakyat malaysia ni sokong PR ke haramjadah aljuburi ni..

Anonymous said...

kita nafikan juga 3 negeri yg pakatan tawan,amacam! Ada bran nuar?

Anonymous said...

Ayuh kita boikot kedai cina tapi kita jgn boikot tokey cina nanti tak dapt 10%.
Bila melayu tak sokong pas...najib kata melayu pecah 2
Bila cina tak sokong mca & gerakan ...najib kata polarbear kaum
Dulu mb haram lanie mb blackout mungkiln tak lamalama lagi mb banglasia @ nepalasia
Keh3x

Anonymous said...

annuar , awat hang ni gila meroyan sangat? kalah mamak pasemboq punya perangai. hang ni memang sah dah gila nak jadi PM. orang lain dah terima hang masih dok pertikai. Kan masa election tu ada orang hang dok tengok masa masuk mengundi , kemudian depa pun sama2 ambik nama dan masa kira pun ada pemerhati sebelah hang, apa nak gadoh lagi. Hang ni memang bangsat habih.

Anonymous said...

Petanda jiwa dan isi kepalanya semakin gila dan serabut kerana angan2nya nak jadi PM tak di-makbulkan oleh Allah SWT. Sokong anon 5:27, betul si-munafik tua kutuk ini memang tidak beriman dan percaya dengan Rukun Iman yg ke 6(Qada dan Qadar Allah SWT}. Orang munafik memang tidak mahu menerima kekalahan dan tidak pecaya akan Takdir, Keizinan dan Ketentuan Allah SWT. Spices mcm ini memang suka melawan Takdir dan Ketentuan Allah SWT, almaklum ler anugerah tuhan ler katakan.

Anonymous said...

Kita melayu sudah nampak tanpa Cina kita boleh menang dan perintah Negara ini

Anonymous said...

Anggap saja dia ni si gila yang sudah tidak dapat diubati, hanya menunggu hari mati. Sekian.

topshot said...

lahabau ko nuar..ko igt ko tu pengkhianat plg bangsat dlm sejarah melayu..aq nak pastikan nama ko disenaraikan antara pengkhianat ulung sebaris ngan Si Kitol...tua x sedar diri..kalo ko atok aq pon da lama aq sound..

Anonymous said...

SETUJU DGN 8.49...HIDUP MELAYU.

Anonymous said...

Dah meroyan gila kuasa laaa dia ni. Jgn layan nanti sama2 gila