Breaking News
Loading...
May 25, 2013

6 comments:

Anonymous said...

tolongla sapa2 jumpa kat alam maya ni tentang bangla berduyun2 pi ngund, sila buatkan link. aku dah jenuh google tak jumpa.

Anonymous said...

Semua dakyah ada dalam kepala hotak Anwar Sial ngan pemimpin DAP Sial.

Anonymous said...

Untuk melayu melayu celaka binatang babi

Cina memnag sanjung tinggi melayu yang guna kepala butuh untuk jadi islam melayu


So melayu melayu binatang babi gunakanlah kepala butul kalian untuk menjadi pemimpin melayu islam yang dikagumi dan dirahmati oleh cina dap

Kenapaaaaaa

Cina makam babi dan melayu binatang babi pun harus ikut jejak cina dap kena makan babi untuk jadi pemimpin

Kenapa cina dap sanjung anwar yang guna kepala butuh untuk cibaikan semua orang .


Anonymous said...

Untuk melayu melayu celaka binatang babi

Cina memnag sanjung tinggi melayu yang guna kepala butuh untuk jadi islam melayu


So melayu melayu binatang babi gunakanlah kepala butul kalian untuk menjadi pemimpin melayu islam yang dikagumi dan dirahmati oleh cina dap

Kenapaaaaaa

Cina makam babi dan melayu binatang babi pun harus ikut jejak cina dap kena makan babi untuk jadi pemimpin

Kenapa cina dap sanjung anwar yang guna kepala butuh untuk cibaikan semua orang .


Anonymous said...

Anon klu mak bapak kau tahu yg kau ni pandai mncarut je mrk tentu sedih
Bhujah mcm x prnh sekolah

Anonymous said...

dia tak berhujah dia maki tu..siapa makan cili terasa la pedasnya...