Breaking News
Loading...
June 7, 2013

Info Post
Baca dan fahamkan twitter nizar lambai...

Siapa dia untuk mempertikaikan peristiwa israk mikraj yang di lalui oleh Rasullullah...

Atau mungkin bila dah terdesak nizar akan kata, akaun twitter dia kena hack atau dia akan pinjam alasan guang eng dengan mengatakan itu taypo error...


Peristiwa Israk dan Mikraj juga menunjukkan bagaimana wujudnya sahabat-sahabat Nabi yang kukuh imannya dan sentiasa membenarkan perkataan Nabi sallallahu ‘alaihi wasallam tanpa syak dan keraguan.

“Maha Suci Allah, yang telah memperjalankan hambaNya pada suatu malam dari Masjidil Haram ke Masjidil Aqsa.” (Surah Al-Israk, 17: 1)

13 comments:

Anonymous said...

Syabas Orang Cangkat Jering kerana bijak memilih wakil rakyat yg hanya tahu lambai dan sengeh..jemput makan kenduri insyasAllah dia datang...siap buat ucapan lagi kat rumah kenduri.. tuan rumah pun terpinga pinga ..Apa nak buat pilihan pengundi.

QalamQabut said...

Itulah kebebasan bersuara yang diperjuangkan Fuckatan.

Anonymous said...

Pas boleh menang di Changkat Jering bukan kerana khidmat baktinya tetapi kerana rajin ceramahnya sampai sekarang dah habis pru13 pun masih beerceramah untuk pru14, mereka ni disebabkan ada janggut dan pakai ketayab tajuk ceramahnya nampak bukan ceramah politik tapi kalau tuan puan pergi dengar tau la apa ceritanya yg nak disampaikan.

Anonymous said...

Tak salah meneroka pendapat baharu...akan tetapi bukankah kita ini ahli sunnah wal jama'ah? ini yang saya musykil...selalunya puak yang berhaluan kiri sahaja (korang tau kan puak mana yang saya maksudkan-SYI'AH!) yang selalu mempertikai dan mempersoal...apapun, masih bersangka baik terhadap DS Nizar...mungkin sifat manusia, sentiasa terkhilaf...HIDUP UMNO!
-anak rungkup-

Anonymous said...

kan dah ditegaskan undi pas tu haram jadi ini ALLAH SWT NAK TUNJUKAN BUKTINYA

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Islam mengajar umatnya bersatupadu namun kita muslim berpecah belah sedangkan bangsa lain boleh bersatupadu

Kalau nak beli atau jual barang terpakai dan baharu sila ke produkmuslim.info

Kalau tak beli atau jual pun sila daftar sebab ada cabutan bertuah sebulan sekali

Sekian, terima kasih.

Leman labu said...

Tidak dapat dinafikan orang ini boleh membuat kenyataan begini kerana mereka berpendapat mereka ada kuasa seperti nabi dan tuhan seperti amanat hadi

Anonymous said...

Ramai yang bukan Bumiputera terutamanya CINA RASIS BONGKAK dan TAMAK, menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai penganut Kristian Zionis, iaitu pertubuhan politik yang bertopengkan agama (yang palsu), sebagai senjata penjajah Barat-Zionis untuk menjatuhkan negara-negara/tanah-tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur, dan membunuh/merompak/memperkosa umatnya sesuka hati seperti yang kita boleh lihat di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Mali, Pakistan, Selatan Thailand/Filipina dll. Ini termasuklah dengan puak Kristian Zionis sampai menyamar sebagai pejuang ‘jihad’ Islam untuk menghasut anak-anak muda Islam, untuk berbunuh sesama sendiri sekiranya berlainan mazhab dan doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni (sila lihat http://www.globalresearch.ca/malaysia-supported-un-general-assembly-resolution-on-syria/5336502 oleh Dr. Chandra Muzaffar).

Bahkan saya mengesyaki yang serupa dengan percubaan penjajahan pengganas Sulu MNLF dari Filipina di Sabah, yang ia dihasut oleh puak Kristian Zionis, yang mungkin menyamar sebagai Islam. Kerana keganasan mereka yang begitu melampau memancung dan menyembelih polis-polis kita yang majoriti Islam/Melayu, sedangkan pengganas Sulu ini adalah kononnya Islam, maka saya syak MNLF telah dimasuki dan dihasuti pengganas Kristian Zionis (tajaan Barat-Zionis) yang menyamar sebagai orang Islam.

Bahkan di Malaysia ini juga makin meningkat puak Kristian Zionis menyamar sebagi orang Islam, untuk menghasut anak muda Melayu/Bumiputera lain yang Islam termasuk dari PAS/PKR, untuk menyokong DAP/PKR dan, untuk DAP boleh BELIT UMNO dari dalam! Serta dihasut bukan Islam untuk benci Melayu/Islam!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)

#A.S.G# said...

Jahil rupanya orang PAS ni - sama aja macam DAP. Entah2 tak sunat kot?

لف توف™ said...

YB Nizar ni engineer. Dia ckp ikut style engineer (kunun tere & org lain akan kagum) dan menunjukkan ketidakpercayaannya kepada peristiwa Israk Mikraj. Para ulamak PAS tak terdetik kah nak tegor ?

Langsi said...

Dah menang pun menfitnah lagi... kalo dah FITNAH dah sebati dgn UMNgOk Be-eNd mmg susah nak dipisahkan.

Puak2 TOTOK yg nyambung fitnah dlm komen ni pun tumpang sekaki dapat saham!

QalamQabut said...

Kat mana wahai Tok Langsi yang ngko cakap Fitnah? Cuba buktikan kat kami di sini. Aku tak malu nak mohon maaf kalau betul apa yang ngko cakap.

Kalau tak tau, kalau mata dah buta, telinga dah pekak dan hati dah medak, tak payah nak menyibuk. Pergilah buat demo jalanan BLACKOUT yang tidak black sebab memang tak ada blackout pun masa PRU13 haritu. Itu yang FITNAH. Moga-moga ngko dapat saham kat situ.

Anonymous said...

Kamu lah yg totok langsi..tambah sket lagi..ko baghal ibarat keldai terencat..dah jelas si nizar buat hal tak nampak lagi??? Memang pandir laa ko ni