Apa Perasaan Ibu-Bapa Anggota Polis Ini...???


Apa perasaan ibu-bapa atau mungkin isteri anggota polis ini bila mendapat tahu anak atau suaminya di pukul oleh penyokong pembangkang...???


Comments

Anonymous said…
KEPADA TUAN ASWAD TRUSKN BERTUGAS DGN CEKAL WALAU PUN ADA YG MELANDA.!
Anonymous said…
Saya nak share pengalaman dari cerita seseorang yang saya jumpa di rumah kawan saya.

Dia cerita dulu dia pernah gaduh dgn seseorang. Pergaduhan tu agak besar juga sehingga dia angkat kaki dan sepak orang tu.

Selepas beberapa bulan Allah bayar 'cash' dia terlibat dgn kemalangan yang teruk dan kakinya yang diguna utk menyepak orang tu tadi patah hingga terpaksa dibedah dan ditanam besi. Sehingga sekarang kakinya tu tak berapa kuat.

Akhir katanya, dia nasihatkan kami kalau nak marah, marahlah tapi jangan sakitkan atau cederakan orang. Alhamdulillah kemalangan yang dialaminya tu sudah memberi satu pengajaran kepadanya utk insaf.

Mesti kita ingat Allah itu adil.
Unknown said…
Kesimpulannya:

Jika Polis itu adalah Melayu, boleh dipukul habis-habisan.. Kalau polis itu 'termati', adalah adat mati ketika bertugas.. Kalau bernasib baik, dapatlah apa-apa pingat..

Jika Penjenayah itu adalah Melayu, boleh soal-siasat sehabis-habisnya.. Jika penjenayah itu 'termati', tak apa.. Ibu bapa penjenayah Melayu itu menerima taqdir Tuhan dan tahu anak mereka bersalah.. Dan tidak akan menuntut satu sen pun dari Kerajaan.. Hanya datang menuntut jenazah anak mereka..

Inilah nasib Melayu di bumi Melayu..
Anonymous said…
Melayu hanya berani dgn Melayu shj...
Anonymous said…
Kapada Anon 9.05,
Kapada Anon 9.00
Kapada Anon 2.16
Aku amat setuju dengan kenyataan kenyataan itu.

Untung lah pendatang tetamu ....
arjuna waspada
changkat lobak

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID