Breaking News
Loading...
June 20, 2013

Info Post

Tidak ada sebab kenapa calon pas yang kalah di putrajaya itu mengatakan "Andaikata kita terkorban, atau satu daripada kita terkorban, insya Allah ia adalah syahid fi sabillah,"

Nie apa kes sampai husam kena keluarkan kenyataan bangang macam nie???

Dia tau tak maksud syahid fi sabillah tu...???

Kalau dia tak tahu, pesan kat dia jangan main sedap mulut je cakap....

Pesan kat husam, kalau tak dapat jadi mb kelantan pun, rilek la, jangan la meroyan macam ni dah dia memang tak layak nak buat macam mane...


3 comments:

Anonymous said...

bangang giler.

Anonymous said...

Allah dah bagi petunjuk.Ingatlah qada' dan qadar. Jangan ingat kuasa je.

Anonymous said...

Patut Husam kata siapa yang mati dianggap tergolek dog.

Husam masih meroyan tak dapat jadi MB Kelantan dan kalah MP Putrajaya.