Kit Siang Mengaku Dirinya Seorang Penjenayah...


Cinabeng kit siang sudah goyang, dalam twitternya jelas mengambarkan dia kini sudah berada dalam ketakutan, jika dulu dia ayam-ayamkan menteri dalam negeri, sekarang tidak lagi...

Cinabeng ini mula merapu dalam twitternya, dalam wawancara zahid dengan tv3 kelmarin, bolehlah kita faham seperti begini, zahid mengingatkan tidak ada ruang untuk penjenayah melakukan jenayah, tapi kata-kata zahid itu di salah ertikan oleh kit siang, kit siang menganggap kata-kata zahid itu di tujukan keatas dirinya...

Secara tidak langsung, kit siang mengakui dia seorang penjenayah...


Comments

MMI said…
Slm mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com ... blog Tuan sudah pun di pautkan di blog MMI.Tk.
Anonymous said…
KURANG AJARNYA SI lim kit-SIAL - patutlah anak Cina muda yang benci sangat Melayu/Islam makin biadap tak sedar diri dan makin galak macam penyangak langgar undang-undang! CINA RASIS macam si lim kit-SIAL ini memang si laknat buas JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!

Hey lim kit-SIAL; kalau lu tak suka Melayu/Islam dan Malaysia bumi tercinta kami hasil pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi, lu boleh BERAMBUS! Yang herannya, tak juga berambus - tapi asyik nak MENYAMUN macam PENJENAYAH KRISTIAN ZIONIS BUAS, hak BUMIPUTERA (juga bermaksud INDIGENOUS/NATIVE/ORANG ASAL/ABORIGINAL) Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang ISLAM! LU ingat Malaysia ini Israel/Singapura - geramnya aku dengan si lim kit-SIAL ini!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID