Breaking News
Loading...
June 8, 2013

Info Post
Omar Ong dikatakan sebagai Penasihat Dato Najib beraliran dan berpemikiran neo liberal yang mahu samaratakan hak Cina-Cina yang lebih kaya dan maju bersama dengan Melayu.

Akhirnya peluang anak Melayu untuk belajar, masuk IPT, dapat biasiswa, bekerja, maju dalam kerjaya dan pegang jawatan tertinggi terancat kerana lambakan kaum Cina.

Dialah yang menasihatkan PM supaya lagi banyak kasi sekolah Cina padahal sekolah kebangsaan yang lebih berhak dapat wang tak dapat peruntukan untuk menyelenggarakan dan memajukan sekolah.

Walaupun hanya 8% kaum Cina beri undi, Najib masih menurut nasihat Omar Ong untuk terus beri CIna.

Melayu yang undi tak dipeduli dan dibela oleh Omar Ong yang lebih utamakan kaumnya. Jika Dato Najib tak ikut, dia seolah memarahi Dato Najib sebagai berfikiran mundur.  

Dato Najib pernah berkata pada 2010.


klik sini untuk kenali siapa mangkok nie...

11 comments:

Anonymous said...

tahniah najib, kamu telah menyambung legasi kebodohan pak lah, bila lagi nak ikut jejak pak lah untuk berundur?

Anonymous said...

kalau sayang pun si cina biarlah bertempat, jangan biar bangsa sendiri jatuh merempat

Anonymous said...

Dear Ah Jib Gor,

They love you
They hope you make huge makan-makan again, like you always did before the GE13
They will support you even more.

zgmail said...

Aku cadangkan pada raya cina tahun ni najib jemput lak jackie chan pastu buat makan besar kt bukit bintang...sure cina dap paling tadah sokong bn!

Anonymous said...

salam

AKU KESIAN TENGOK KAMPUNG MELAYU DAIF ...

BANDAR BESAR NAJIB BN BAGI DANA BILLION.. BUAT LAGI JAMBATAN KE SINGAPORE SUPAYA APEK DPT MASUK

BUAT JAMBATAN ALRUNTUH PULAU PINANG SUPAYA CINA DPT LEBIH MAJU BERGERAK

PKMAK KO NAJIB ... KO SAMA DGN MAMAK KUTY KERALA KELING ...

KWN BAIK VINCENT TAN ... YTL ... LOW YAT ... MAMAK PUNYA KERJAAA

HARAM KO TENGOK KAMPUNG MELAYU DGN BAS PUN TARAK ... BUS STOP PUN TARAK .... SEMUA NAIK MOTOR

NAJIB KO TURUN SKRG !!!

hangkedee said...

Anak didik mentor Tundun Bodohwwwwwwwwwwwwwi

hangkedee said...

Anak didik mentor Tundun Bodohwwwwwwwwwwwwwi

Anonymous said...

Tindakan PM Najib boleh memerangkap kemudahan kepada orang melayu. Semoga PM akan lebih berhati-hati.

Anonymous said...

sian sek melayu, minta buat dewan terbuka kata tak ada peruntukan tapi sekolah cina nak buat dewan besar cepat je bagi!!!!! sekolah sk nak buat sambungan gajah menyusur kata tak selamat, kalau suk cina nak buat raksaksa berlari pun boleh!!!!

Anonymous said...

PENYAMAR ULAR dalam BN inilah yang menyebabkan tanah/negeri pun makin tergadai kepada geng-geng samseng DAP termasuk, samada dari kongsi gelap atau pertubuhan pengganas Kristian Zionis diketuai CIA-MI5-Mossad-NATO!

PM dan UMNO harus berhati-hati apabila berurusan dengan rejim Amerika/Barat/NATO, yang sebenarnya di bawah kuasa CIA-MI5-Mossad. Rejim US/Barat-Zionis sebenarnya adalah dalang dua muka yang amat merbahaya kepada Islam, umat Islam dan negara-negara Islam serta seluruh “Dunia Ketiga“ yang kaya dengan minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian global GM yang diharamkan di Eropah kerana menyebabkan kanser dll).

Oleh yang demikian segala projek yang melibatkan pengambilan tanah-tanah negeri yang amat luas terutamanya di bawah rejim DAP/PKR (yang merupakan sekutu kuat penjajah Barat-Zionis), untuk projek-projek perumahan mewah, yang semakin menindas dan menghalau Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain, serta yang Islam, terutamanya yang miskin, mesti dihalang dan diperbaiki dengan segera. Kerana ini juga merupakan strategi penjajahan Barat-Zionis yang halus, tetapi sangat merbahaya. Ini termasuklah melalui program “Rumah keduaku” yang juga dimonopoli oleh sekutu mereka yang lain dari pro Barat-Zionis iaitu Singapura/Jepun/Korea Selatan/Taiwan, dan seterusnya melalui harga rumah/flat yang terlalu tinggi disyaki dikhaskan untuk penyokong-penyokong DAP-PKR yang kaya, terutamanya yang Bukan Bumiputera!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Bahagian Kedua:

Maka kerajaan BN/UMNO mesti membuat undang-undang baru yang lebih ketat untuk membataskan hak pembelian tanah dan rumah oleh orang asing, serta membataskan monopoli perumahan oleh golongan kaya, serta menyiasat latarbelakang syarikat tempatan dan yang asing, demi KESELAMATAN negara, contohnya projek perumahan dan komersial yang mahu dibina kawasan yang amat luas ini, di kawasan strategik berhampiran KLIA (syarikat US-barat besar seperti Horizon Group Properties Inc ini selalunya ada terlibat rejim Zionis Israel), seperti di bawah. Dan saya mengesyaki Mainstay Properties Sdn. Bhd adalah kepunyaan penyokong DAP/PKR (dan mungkin subsidiari sebuah syarikat UK, tetapi tiada maklumat dapat dikesan). Sudahlah kawasan/negeri strategik lain seperti P.Pinang di bawah DAP/PKR, juga makin habis TERGADAI kepada rakyat asing dan Bukan Bumiputera PKR/DAP, sekarang Selangor yang juga di bawah mereka, turut tergadai (disyaki Melaka dan Johor juga - untuk pelabuhan dan Teluk, terutamanya Selat Melaka yang amat penting menjadi sasaran agresif rakyat asing dan pengkhianat negara DAP/PKR ini) – UMNO/NGO-NGO Bumiputera Melayu dan Bumiputera lain, terutamanya yang Islam, jangan lagi berpeluk tubuh demi mempertahankan kedaulatan dan keselamatan negara, bangsa dan agama. Sila lihat di:

http://biz.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/6/8/business/13214376&sec=business, Mainstay to invest in Sepang retail project, Saturday June 8, 2013, By EUGENE MAHALINGAM
KUALA LUMPUR: Mainstay Properties Sdn Bhd, the property arm of Mainstay Holdings Sdn Bhd, which has tied up with United States-based property developer Horizon Group Properties Inc, will be investing RM180mil to develop the first phase of The Outlet Shoppes in Sepang, Selangor.
Horizon Group chief investment officer David Nelson said the 300,000-sq-ft retail project would be funded through a combination of debt and equity.

“We've started to look at retailers and expect a good reception. We're looking at predominantly retailers from the US and Europe, and selected ones from Malaysia,” he said at a media briefing yesterday. “For the local retailers, we're targeting those from the banking and food and beverage sectors.”…adding that the retail outlet would be strategically located.

“Sepang is an attractive location. It's near the airport…..Mainstay deputy chairman Terry Teo, meanwhile, said the company had about 16.19ha of land in Sepang that it intended to develop….

MAKCIK Tempurung.