Breaking News
Loading...
July 17, 2013

Info Post
Ingat nak cina ini telah menghina Islam dan melayu dalam facebook nya tempoh hari, jadi ada beberapa orang anak melayu yang sudah tidak tahan dengan perangai binatang budak nie telah memberikan sedikit pengajaran berguna kepada nya...

Tapi bagai mana dengan cina-cina yang lain, cina yang menggunakan tulisan jawi untuk mengaburi mata mata orang melayu, seolah-olah produk yang mereka jual itu adalah produk milik orang melayu, mereka cuba menipu orang melayu...

Bak kata orang tua-tua 'cina kalau tak menipu, bukan cinalah namanya' jadi ayuh kita boikot perniagaan cina, jangan risau, kita tak akan mati kebulur kerana tak membeli produk itu, tapi cina yang akan mati perniagaan mereka kerana orang melayu ada kuasa membeli...








11 comments:

Syuhada Elmi. said...

Di Sekinchan ADUN DAP bagi bubur lambuk, berebut orang melayu yang pakai kopiah ambil. Punya la sayang mereka pada wakil DAPig mereka.

Anonymous said...

Pemimpin UMNO banyak bergantung hidup dengan bantuan cina.

Anonymous said...

Melayu kopiah busuk pas mmg xde maruah....

Anonymous said...

Pemimpin UMno la yg bagi cina kaya raya..tak caye tanya Tun Mahathir..

Anonymous said...

Makin ramai BIAWAK-BIAWAK si PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina/Bukan Islam DAP/PKR menyamar sebagai orang Islam, dengan tujuan untuk menghina dan menjatuhkan Islam dan maruah orang Islam; termasuk video baru keluar, kononnya seorang wanita Islam pakai telekung pun sanggup buat perkara lucah! Sampai kalimah ALLAH suci kita pun dia nak KRISTIANKAN!

Bukankah si SAMSENG CINABIAWAK ini yang buang bangkai babi kat surau - sekarang dia buat lapuran polis kononnya sebab diculik? Kenapa SiCINABIAWAK ini tidak ditangkap atas jenayah kepada Islam, sebab itukah dia TAKUT buat lapuran polis asalnya? Polis kena MENYIASAT ini dan dedahkan sepenuhnya- bukan hanya bertumpu pada pemukul Melayunya. Lepas itu, apakah polis akan siasat dengan SEGERA semua jenayah yang berlaku pada Melayu/Islam seperti jenayah di atas?

Yang hairannya dua hari lepas, peniaga Melayu dan anak kecilnya nya ditembak, dan seorang Ibu tunggal Melayu dari JPA dibunuh dengan kejam; dan seolah, hari-hari, sekurangnya 2 orang Melayu, terutamanya yang muda dan menunggang motosikal, akan meninggal dengan ngeri , terutamanya akibat kemalangan dengan lori GANAS – tapi ganjilnya, tiada pula lapuran, bangsa apa semua penjenayah ini? Tapi kalau bangsa Cina atau India jadi mangsa jenayah, terutamanya oleh orang Melayu/Islam, apalagi polis, bukan main lagi MELALAK Bukan Islam DAP/PKR! Dan tidak lama dulu, 3 pekerja Myanmar Islam miskin mati tertimbus dalam kemalangan industri, tapi juga tak tahu bangsa apa syarikat pemaju perumahan itu – dan berita itu terus lenyap; apa terjadi kepada pembelaan mereka dan kelurga mereka yang miskin?

Ini amat ganjil dan adalah malang sekali, kerana bangsa Melayu/Islam makin menjadi mangsa jenayah dan kemalangan – itu baru berhari, belum lagi jumlah yang meninggal akibat jenayah atau kemalangan ini dalam setahun! Maka, kita risau jika bangsa Melayu/umat Islam, termasuk pemimipin/para cerdik pandai Melayu/Islam kita yang asyik meninggal mengejut dengan segala jenis kanser (boleh disebabkan suntikan atau makanan/minuman yang mengandungi racun kimia) sengaja disasarkan! Maklumlah si-benci-Melayu/Islam dari CINABIAWAK SAMSENG DAP yang amat jahat, serta sekutu kuatnya Barat-Israel, tidak boleh dipercayai sama sekali!

Sila lihat juga lapuran penyerangan samseng pada pekerja Melayu semalam – macam biasa, tidak dilapurkan bangsa apa samseng-samseng tersebut, dan apakah jenis pembelaan yang pekerja Melayu dan keluarga mereka, yang malang dan miskin ini, akan dapat dari syarikat dan K’jaan BN? Apalagi mereka bekerja keras mencari rezeki halal.

Di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130717/je_02/Dua-diserang-lapan-samseng, Dua diserang lapan samseng, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR:

SEREMBAN 16 Julai - Dua pekerja sebuah syarikat mengorek pasir cedera parah selepas diserang sekumpulan samseng bersenjatakan parang di sebuah tapak projek mendalamkan sungai dekat Sungai Gadut di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3 petang itu, mangsa, Mohd. Yussri Rahim, 28, retak tulang lengan kiri selain bengkak di muka manakala rakannya, Ahmad Hiswan Ahmad Hassan Safri, 26, parah di tapak tangan.

Menurut Mohd. Yussri, ketika kejadian, dia bersama rakannya itu baharu hendak memulakan operasi hari pertama di tapak berkenaan.

"Tiba-tiba semasa saya sedang sibuk bekerja bersama Ahmad Hiswan di hadapan tapak projek, kami didatangi lapan lelaki bermotosikal lalu mengugut kami supaya membayar wang perlindungan jika tidak mahu dicederakan........

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Siapakah dulu yang MEMBUKA JALAN kepada orang kafir MASUK CAMPUR dalam hal-hal Islam? BACA sepotong dua ayat suci Al-Quran, TAFSIRKAN ayat Allah, MEMETIK peristiwa-peristiwa Islam dan berbagai lagi. Sekarang JALAN yang DIBERI sudah digunakan SEPENUHNYA untuk kepentingan kafirun.

Adakah kita nampak kafirun tersebut berjaya DITARBIYAHKAN ke Islam? Jawapnya TIDAK!! Malah yang jelas kafirun ini semakin BERANI menggunakan kesempatan yang DIBERI untuk kepentingan AGENDA mereka, MEMPERSENDAKAN Islam, MENGHINA Allah dan Rasulullah.......sebab mereka merasa TIDAK PERLU ada hormat kpd Islam sebab walaupun kafirun ini TIDAK ada PENGETAHUAN dan PENGERTIAN sebenar mengenai Islam........dan walau dgn hati yg TIDAK IKHLAS pun mereka masih boleh dgn SEWENANG-WENANGNYA mengguna ayat Allah utk kepentingan mereka......malah disambut pula dgn begitu hebat oleh muslimin dan muslimat Islam. Jadi perlu apa mereka hormatkan Islam kalau boleh DIPERMAINKAN dgn sewenang-wenangnya?? Apa lagi yg perlu DISEGANKAN sebab org Islam sendirI menyokong dan MEMBUKA JALAN.

Alhamdulillah........tahniah kepada mereka yang bertanggungjawab. Semoga Allah "merahmati" kalian dengan benih yg kalian tanam sudah mula membuahkan HASIL.

Al Maidah - Ayat 57:
“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil jadi pemimpin bagimu, orang-orang yang membuat agamamu jadi buah ejekan dan permainan, (yaitu) di antara orang-orang yang telah diberi Kitab sebelummu, dan orang-orang yang kafir (orang-orang musyrik). Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu betul-betul orang-orang yang beriman.”

Al-Maidah - Ayat 82:
"Sesungguhnya kamu dapati orang-orang yang paling keras permusuhannya terhadap orang-orang yang beriman ialah orang-orang Yahudi dan orang-orang musyrik".

An Nisa - Ayat 139:
“Kabarkanlah kepada orang-orang munafik bahwa mereka akan mendapat siksaan yang pedih (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Apakah mereka MENCARI KEKUATAN di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya SEMUA KEKUATAN KEPUNYAAN Allah."

Siapakah antara kita yg berani membantah firman Allah di atas?
Sudah terang lagi bersuluh firman Allah dlm Al-Quran tapi kalau hati sudah GELAP TERTUTUP, TERHIJAB pasti tak akan dapat menerima hakikat sebenar.

Fikirkanlah dari mana BERMULANYA dan dari mana PUNCANYA perkara penghinaan Islam ini berlaku dgn begitu buruk sekali. Bagaimana JALAN DIBUKA kpd kafirun.....cakap pun tak guna......umpama menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri.

Tidakkah kita umat Islam berasa malu dan tercabar dgn penghinaan demi penghinaan? Bukankah menjadi tanggungjawab kita utk mempertahankan KESUCIAN AGAMA ALLAH dan RASUL-NYA? Juga bukankah menjadi tanggungjawab kita menjaga supaya ayat Allah, hadis Rasulullah tidak diperalatkan oleh kafirun?

Allah jualah yang maha mengetahui dan Allah jualah yang maha adil memberi balasan.....wallahualam.

Anonymous said...

Jgn byk ckp org melayu. Apa jugak alasan sudah tak boleh di terima lg. Boikot la. Beli brg buatan org melayu. Org cina pasti meroyan.

Anonymous said...

Org melayu mudah kena tipu. Kawan aku, anak nak kawin, buat kad kawin dgn cina, nape smpi bodoh mcm tu org melayu sdgkan ramai org melayu yg buat kad kawin, boikot la weh

Anonymous said...

kedai melayu pun masih jual barang cina...kedai cina pulak kalau jual barangan buatan melayu ,dia org kan letak nun rak yg jauh dihujung dunia yg x nampak dipandang....lepas tu sibuk cakap produk melayu x ada kualiti dan tiada sambutan pelangan..

Anonymous said...

Kat sentul pun sama...tian cua bagaikan dewa ..bagi ciput sumbangan melayu sentul lupa sifat babinya...aku x faham melayu mudah lupa..

Anonymous said...

Mana pegi pejuang melayu pejuang yang mengaku membela Islam disaat 4 orang pemuda Islam berbangsa Melayu ditahan dan dituduh menculik dan memeras ugut pemuda cina yg terang terang menghina Islam dan memijak maruah melayu..

Sebutan kes pada petang semalam hanya dipenuhi oleh wakil wakil media cina dan juga wakil politik cina..

Wakil dari melayu hanya persatuan penguna Islam.. yg lain haprak pon tarak.. bercakap pasal perjuangan melayu ngan Islam berapi-rapi.. tapi bila kena ngan bangsa sendiri nyuruk semua.. sebab takda kepentingan...

Kes akan disebut semula pada 18 Ogos ini kerana semalam 2 dari yang dituduh mengadu mereka dikasari dan peguam yang mewakili mereka meminta supaya diadakan pemeriksaan kesihatan.. dan hakim telah membenarkan...

Kes disebut dibawah Seksyen 3.. tuduhan menculik dan ugut.. tak boleh jamin.. jika disabitkan kesalahan akan dijatuhi hukuman mati atau penjara seumur hidup... pikir pikirkan laa saudara-sadara sekelian... jangan la kita bertelagah sesama sendiri.. jangan letakkan kepentingan politik melebihi dari maruah bangsa dan agama sendiri.. sehingga ada diantara kita menjadi mangsa...