Breaking News
Loading...
July 16, 2013

9 comments:

Anonymous said...

tepat sekali pantun kau tu det.

Anonymous said...

baru budak ni ada akal

abee said...

pengajaran, jangan hina Islam

Anonymous said...

yess akhirnya.

Anonymous said...

Melayu dah mula bertindakkk....

Anonymous said...

Biar taiko cina dap dan pkr datang kita lawan sampai lunyai come on semua orang islam kita bangun jihad kalau lihat babi yang dua ekor lagi kita siat tubuh badan depa... Alang alang menyelok pekasam biar sampai ke hujung lengan alang nak lawan biar kita tengok siapa yang menang. Satu melayu mati sepuluh cina jadi galang nya
..Allahu Akbar...haiya bil jihad....

Anonymous said...

Biar mahkamah jatuhi hukuman. Bukan apa tak elok kita buat perkara tak elok. Tu je....sambil baca tu apa kata join aku kat www.rahmatQMG.com/?id=anamaskda...buat duit raya sikit.

Anonymous said...

umat islam mesti bersatu menentang anasir jahat seperti anjing PR tu! ganyang, jangan tak ganyang! ingat BBC!

Anonymous said...

pendakwah kristian mula membanjiri
malaysia slps pru13 krn telah dijemput oleh DAP jahanam utk mengembangkan agama suku sakat DAP ni dgn pesatnya di Malaysia..
mulakanlah berjihat wahai saudaraku seIslam demi Islam
(klw Islam pada sarban shj boleh pegi jahanam tak perlu nak melalak tapi bacul)