Jac Akui Tengah Sembelit Ketika Menyanyi Lagu Negaraku...


Pinjam kata-kata sahabat blogger RBF "Tiba-tiba muncul Jaclyn Victor menyanyikan lagu tersebut seperti orang sembelit, secara langsung ke seluruh negara"

Ya kalau kita tengok cara dia menyanyi memang macam orang sembelit...

Lagu negara ku adalah lagu paling simple untuk di nyanyikan, tak ada high pitch dan tak ada low pitch, senang cerita kalau di beri peluang kepada budak perempuan yang berdiri di kiri dan kanan jac tu, aku yakin dua budak perempuan itu boleh menyanyi lebih baik dari jac...

Tapi kenapa lagu yang senang macam tu jac menyanyi macam orang nak meneran buang air besar...???

Adakah ini masanya untuk jac membalas dendam atas kritikan umat Islam keatas lagu "jesus harapan bangsa" yang jac nyanyikan dulu, jadi dia menyanyikan lagu negara ku secara meneran untuk merosakkan melodi lagu itu...

Dan apa pulak kehebatan jac sehinggakan di beri peluang oleh fam untuk menyanyikan lagu itu? dah tak ada penyanyi melayu ke di malaysia nie...???

Comments

Anonymous said…
Si BETINA biadap ini saya syak dari mazhab Evangelis Kristian Zionis (Kristian fanatik bergabung pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya)! Selalunya mazhab inilah yang akan mengagungkan Tuhan mereka dengan bongkak depan umat Islam - kerana doktrin mazhab ini menghasut penganutnya untuk membenci Islam dan umatnya, dan cuba MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIKan seramai mungkin dengan pelbagai cara, serta menjatuhkan negara Islam yang kaya minyak-gas dan umatnya. Di Malaysia, puak Kristian Zionis ini ingin menjadikan Malaysia, Indonesia dan Singapura sebagai "Israel Timur"!

Jadi saya syak memang si betina ini nak sabotaj dan menghina lagu NEGARAKU serta objektifnya - dahlah suara dia memang kalau di Barat pun tak laku lansung! Kan baik Datuk Siti Norhaliza yang menyanyi denagn suara amat merdunya - dan diberi gelaran Tan Sri! Kerana beliaulah duta seni TULEN bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)


Anonymous said…
PEMBETULAN: Di Malaysia, puak Kristian Zionis yang disyaki mengetuai DAPigs/Bukan Islam PKR dan ditaja penjajah Barat-Israel, ingin menjadikan GABUNGAN Malaysia, Indonesia dan Singapura sebagai "Israel Timur"!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.
Anonymous said…
saya tukar channel bila keling sial ini melalak

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID