Breaking News
Loading...
August 19, 2013

Info Post
Rakyat tak lupe kenyataan ckmm ketika berlakunya insiden berdarah di lahad datu, kalau korang lupe, mai sini aku kasi ingat balik...

Mula-mula ckmm cakap nie...


Lepas tu dia ulang dalam twitter dia dengan confident nya...


Akhirnya ini yang berlaku pada anggota keselamatan kita...


Korang baca pulak kenyataan ckmm pasal apa yang berlaku di mesir...


Masih boleh ke kita nak percaya cakap ckmm... kalau menteri luar, hanifah aman yang bagi kenyataan macam nie, aku percaya, tapi kalau ckmm, sorry la, ada baiknya mak-bapak pelajar kita kat sana pi cek dengan kementerian luar dan wisma putera, jangan percaya cakap ckmm bulat-bulat...


9 comments:

Anonymous said...

Satu nama yang wajib di keluarkan daripada barisan MT Umno semasa PAU 2013. Hishamuddin Hussain sepupu kepada Najib Razak. Both of them must go together.

Ahli Umno Titiwangsa

Anonymous said...

aku tengok muka pn dh MELUAT!!

Anonymous said...

ingat Dia Tu Najib punya sepupu.. najib akan pastikan dia kekal, Umno akan runtuh dgn sendiri

Anonymous said...

Wahai para blogger

Pencerobohan Lahad Datu dah berlaku. Seramai 8 orang polis kita mati dalam keadaan mengerikan. Tian Chua tuduh Itu Sandiwara Umno .. boleh jadi Betul dan Boleh Jadi Tak Betul.

Pihak kerajaan kata ada 3 orang dalang .. duk tunggu masa saja nak dedahkan nama kepada umum. Tapi sampai hari ini tak dedah pun.

Aku cari punya cari terbit jawapan dalam kepala aku : Entah2 3 dalang itu adalah NAJIB, ANWAR DAN HISHAMUDDIN. Kalau bukan mereka kenapa tak dedahkan siapa dalang sebenar ?

Aku fikir punya fikir : Tian Chua pasti ada cukup maklumat sehingga dia berani mendakwa Pencerobohan Lahad Datu - Sandiwara Umno.

Harap para blogger sekalian, tolong korek balik cerita ni supaya rakyat tahu SIAPA DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU. Semoga polis kita yang terkorban bukan Kambing Hitam kepada cita2 politik seseorang.

Waris Mangsa

Anonymous said...

TAK HABIS2 NAK MEMBONGGAK

Anonymous said...

Mak tau sapa tiga orang tu ko kena tanya H2O la pasal masa insiden tu dia menteri kdn dah tentu dia tahu sapa 3 orang tu.

Anonymous said...

Dalam suasana kita menyambut Syawal ini saya seronok melihat ada pihak2 yang perihatin meraikan anak2 yatim. Bagus begitu. Teringat saya kepada anak2 wira kita yang gugur dalam Peristiwa Pencerobohan Lahad Datu. Agaknya macam mana mereka menyambut Syawal tanpa ayah. Kalau sebelum mengundi dulu nampak banyak pihak berebut nak meraikan mereka. Tapi selepas pilihanraya cerita tentang mereka senyap seperti senyapnya cerita SIAPA 3 ORANG DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU.

Rasanya dalam mood nak pemilihan Umno 2013 ini kena sangat lah kalau isu Dalang ini di ungkit sebagai panduan kepada perwakilan dalam memilih pemimpin Umno yang boleh dipercayai.

Masa nak PRU 13, Najib nak kepada WINABLE CANDIDATE sebagai calon untuk BN menang.

Masa nak PAU 2013, kita ahli Umno nak kepada TRUSTABLE CANDIDATE untuk memimpin parti kita.

Ahli Umno Titiwanga

Anonymous said...

kalau tak di sebabkan bapak hisham nie bekas pm aku rasa hisham nie dah jadi penagih dadah dah, usless dan looser punya orang.

Anonymous said...

Anwar pon ade sekali ke?hahahaa..lawak internasional!