06 August 2013

Nazri Bakal Juara Anugerah Lawak Warna...


Baca kenyataan nazri aziz di bawah...


Kemudian baca pula kenyataan yang di buat oleh nazri aziz pada tahun 2010...


Mangkuk nie betul-betul buat lawak la, jadi permintaan aku pada ac mizal, berikan anugerah lawak warna pada nazri aziz kerana dia cukup pandai buat lawak...


5 comments:

Anonymous said...

INi menteri spesios Babi wee.

Anonymous said...

Nazri ni sama celaka dan babi macam namewee .. biaDAPigs yg patut dihapuskan.

Anonymous said...

pemilihan UMNO sudah dekat, masing2 tunjuk ultra melayu dah tak der dah istilah racist yg sebelum ni amat digeruni hahhaa

Anonymous said...

pada aku apa yg dikatakan nazri tu betul dan tepat pada dua2 tempat.

Anonymous said...

Kalau orang-orang umno pilih dia jugak maka orang-orang umno pun sama tahap dengan dia, tahap babi