Breaking News
Loading...
August 19, 2013

Info Post

Mujahid yusuf rawa seiringan dengan paderi-paderi kristian dalam menuntut kalimah Allah di gunakan oleh orang kristian dalam kitab bible... klik sini

Kini pas menghantar pula mamat bengong yang boleh tafsir ayat quran suka hati tok nek dia klik sini tu berdialog dengan tok-tok sami budha dalam isu surau jadi topekong...

Agak-agak korang la, mangkok tu akan sebelahkan siapa, jabatan agama Islam johor atau penganut agama budha yang sekoyong-koyong guna surau untuk ber ritual...

Lagi pun ketua sami budha dah minta maaf dan mengakui kesalahan mereka, klik sini so apa barang lagi pas nak buat dialog...???


8 comments:

Anonymous said...

Apa kelayakan Mamat sekor ni ada. Dia hanya kenal dan tahu islam sahaja. Ada pernah kah dia cuba merasai macam mana jadi penganut Kristian atau Buddha atau Hindu.

Ini dialog agama tau, jangan main2. Kalau tak cukup pengetahuan dan pengalaman tentang agama lain jangan nak tunjuk pandai kata agama lain semua tak betul. Buat jatuh maruah agama islam saja.

Anonymous said...

Mamat mcm nilah yg dikatakan oleh ulama tasauf.. "Mata Ikan Kering"

Anonymous said...

Semoga sijahil ni mati disambar petir.

Anonymous said...

Anon 421

Diantara Mamat Mujahid ni dengan Tee Chuan Seng, gua lebih respect Tee Chuan Seng lagi sebab Mamat Mujahid ni hanya ada pengalaman dalam islam sahaja sedangkan Tee Chan Seng dia 3 kali lebih hebat daripada Mamat Mujahid. Tee Chuan Seng dia boleh cerita tentang agama Kristian sebab dia pernah jadi kristian, dia boleh cerita tentang Buddha sebab dia pernah jadi buddhist dan akhir sekali dia sekarang bersama kita dalam islam.

Itu lah seorang cina muslim yang saya kagum yang berjuang untuk melayu lebih daripada melayu sendiri ... dia adalah Tee Chuan Seng @ Mohd Ridhuan Tee.

Nicky Aizat

Anonymous said...

dialog membabi buta dan gila babi


tsunami babi pas

Anonymous said...

Saya menyakini dgn pasti Allah swt itu Esa, tidak berbilang dan tidak beranak, dan hanya yg musyrik sahaja yg mengatakan sebaliknya dan hanya yg musyrik jugalah yg menyokong dan meredhainya kata kata syirik itu.

Anonymous said...

yang akan bertekebeerr beramai menunjukan sokongan songsang nanti bila kalimah Allah swt berjaya disyirikan utk orang2 kafir adalah dari ularmak2 dan puak2 pas...

kerana puak2 songsang yg bertopengkan islam inilah yg telah menyokong kalimah Allah swt disyirikan.. dalam al quran Allah swt itu esa (satu) tapi pas bersama orang2 kristian bersetuju Allah swt itu ada anak, Allah bapa dan roh Allah..

pas perosak agama.. demi politik, jawatan/kuasa, habuan pas sanggup gadaikan apa saja termasuk agama dan akidah..

pas semakin songsangg...

Anonymous said...

Kita serah kepada ALLAH SWT untuk menghukum mereka-mereka yang mendusta agama NYA. Kita tunggu dan lihat kesudahan.