Breaking News
Loading...
August 5, 2013

Info Post

Banyak orang kata, pegawai-pegawai di pejabat pm atau pmo semuanya bodoh-bodoh, tapi aku tak percaya, malah aku pertahan mereka, takan lah pm pilih orang bodoh jadi pegawai di pejabatnya ye tak...

Akhirnya baru aku sedar, memang betul cakap-cakap orang, pegawai-pegawai di pejabat pm nie memang bodoh-bodoh belaka selepas terkeluarnya berita seperti di bawah...

"Insiden sulu: PM hargai jasa wartawan malaysiakini" 


Aku tak mau tulis panjang-panjang, cuba korang baca sendiri artikel yang di tulis oleh wartawan malaysiakini dan apa jasa mereka semasa insiden sulu tempoh hari, adakah mereka layak untuk menerima pingat "kedaulatan negara"?




Jadi perlukah portal sebegini di beri pengiktirafan...??? 

Itu belum di kira lagi dengan segala fitnah yang mereka reka untuk memburukan Islam, melayu, umno/bn, najib razak dan rosmah...

Aku tak pasti sapa punya idea yang nak bagi pengiktirafan pada malaysiakini, tapi apa yang pasti ialah pegawai-pegawai di pmo pasti terlibat...

18 comments:

Anonymous said...

Omar Ong punya kerja...takut kecik hati 3 ekor budak tu. Nak jaga hati orang konon.

Anonymous said...

Memang bodoh nak mampos !!!

Anonymous said...

Mereka bodoh kerana kerja dengan orang yang lemah dan penakut. Najib, menang tapi tak tahu nak menfaatkan kemenangan. Turunkan Najib, naikkan Muhyidin. Selesai masalah.

Aku yang benar2 tak suka Najib.

Ahli Umno Titiwangsa

Anonymous said...

Ramai rakan rakan melayu yang menyokong BN hari tu semakin meluat dengan kaedah team NAJIB hari ini. Aku pun dah meluat....kami berkerja habis habisan masa PRU lalu, tapi hampehhhh. Bukan nak balasan, tapi jangan diiktiraf orang yang nak merosakkan kerajaan melayu sekarang,

Anonymous said...

Nak ambil hati Cina lagi..apalah bangangnya team Najib ni..dah terang lagi bersuluh..sah aku silap undi..sesekali kena ajar PM and The Gang..aku menyalak kat sini pun bukan dia dengar kalau dengar pun dia buat dek je..sedih dapat PM cam gini..apalah sangat ngan Malaysiakini yang kebanyakan wartawannya tak beretika..malu..sedih..hampa..

Anonymous said...

Betul

Anonymous said...

Ah Jib Gor letak jawatan lah bagi kat muhyidin pula cukup-cukup lah.

Anonymous said...

Najib perlu ditukar...najib lagi teruk dari Pak Lah.....najib seorang yang libreal..macam adik dia di CIMB tu...apa nasib melayu d cimb....

Anonymous said...

Selamat Islam & Melayu....Tukar Najib...

Anonymous said...

Selamatkan Islam & Melayu.....Tukar Najib...

Anonymous said...

Lepas ni Najib bagilah pula pingat kepada Ambiga, Mat Sabu, Chin Peng untuk terus jadi bengong.

Najib nampaknya nak memusnahkan kepercayaan masyarakat kepada UMNO, Najib memang nak memusnahkan UMNO dari dalam. Lihat sajalah sikap Najib yang membuat dasar yang menyebabkan UMNO dipandang hina.

Ahli-ahli UMNO sekalian, dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini, kita perlu tumbangkan Najib untuk menyelamatkan UMNO.

Sokong UMNO / Barisan Nasional untuk kesejahteraan negara dan rakyat, tumbangkan Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Khairy untuk menyelamatkan UMNO / Barisan Nasional.

Sekarang dah kena komen di blog lain kerana House of PK dah sekat komen saya yang menentang Najib, mungkin dia harap pingat PJN (Penjilat Jubor Najib) kot.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Najib masa PRU 13 sengaja nak naikkan orang-orangnya jadi calon PRU, di Selangor sendiri, lihatlah bagaimana kuncu-kuncu Najib banyak dinaikkan dan calon-calon kegemaran pengundi ditendang keluar.

Najib memandang bahawa jika dia naikkan orang-orangnya, maka dia akan kukuh dalam parti, tapi kesannya UMNO kalah lebih banyak kerusi DUN dan parlimen berbanding PRU 13.

Inilah Najib, licik berdrama, tapi untuk kepentingan diri.

Ahli-ahli UMNO sekalian, dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini, kita perlu tumbangkan Najib untuk menyelamatkan UMNO.

Sokong UMNO / Barisan Nasional untuk kesejahteraan negara dan rakyat, tumbangkan Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Khairy untuk menyelamatkan UMNO / Barisan Nasional.

Kepada para blogger yang mendewa-dewakan Najib untuk mendapat pingat PJN(Penjilat Jubor Najib), nilailah diri anda samada anda nak mengekalkan seorang yang akan memusnahkan UMNO sebagai presiden atau anda nak menyelamatkan UMNO.

Ingatlah sekadar pingat PJN (Penjilat Jubor Najib) itu, apalah sangat sedangkan perjuangan parti dipertaruhkan dan maruah bangsa dijadikan bahan dagangan.

Sekian, terima kasih.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Cadangan kepimpinan tertinggi UMNO

Presiden : Tan Sri Muhyiddin Yassin

Timbalan Presiden : Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi

Naib Presiden : Datuk Seri Shafie Apdal

Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir

Datuk Seri Idris Jusoh

Ketua Wanita : Datuk Seri Shahrizat

Ketua Pemuda : Datuk Razali Ibrahim

Naib Ketua Pemuda : Sdr. Jamawi Jaafar

Senarai yang perlu ditumbangkan dalam Pemilihan UMNO hujung tahun ini:

1. Najib

2. Hishammuddin

3. Nazri Aziz

4. Khairy

Bertindaklah segera ahli-ahli UMNO sekalian untuk maruah parti kita, untuk menyelamatkan agama, bangsa,dan tanah air kita.

Sekian, terima kasih.

Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Perdana Menteri 1 Malaysia
Perdana Menteri Popular
Perdana Menteri Ah Jib Ghor
Perdana Menteri Bapa Transformasi
Weikkkkk
Undur Najib Undur!

Anonymous said...

jangan salahkan org2 PMO la..tu kan org gomen,org kanan PM..cuba fikir sebaliknya,boleh jadi artikel mereka itu benar jugak..yg bagi tu PM kot,takkan PM x semak dulu..takkan KSN senang je nak approve..korang yg bodoh sebab suka membodoh2kan keje org lain..korang ni patut didakwa atas akta hasutan 1948 !!

Anonymous said...

Aku tahu kau ni cina laknat.. fitnah najib untuk menghancurkan perpaduan melayu mlaysia.

Anonymous said...

Ini sekor lagi cina menyamar melayu.. wa kenal luuuuu.

CyWar Putrajaya said...

Nasi lemak buah bidara
Sayang selasih hamba lurutkan
Buang melayu buang bangsa
Kerana cina hamba sanggup turutkan...