EXCO Kerajaan Selangor Berjoli Di Bangkok, Guna Duit Siapa???


Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan para EXCO Negeri Selangor dikatakan telah mengadakan Mesyuarat tersebut di World Club Hotel, Bangkok, Thailand. Khabarnya seramai 18 orang yang antaranya Exco Selangor dan pegawai kerajaan negeri berlepas ke Bangkok dari KLIA kira-kira jam 10 pagi pada 18 September iaitu pada hari Rabu lepas. klik sini

Soalannya, kenapa kerajaan negeri selangor buat meeting exco di bangkok, sudah tidak ada lagi ke hotel atau bilik mesyuarat di dalam negeri selangor atau di malaysia?

Khalid selaku kepala mesyuarat patut menjelaskan apa sebab meeting tu di buat di sana dan berapa perbelanjaan yang di keluarkan oleh kerajaan negeri, kalau ianya di taja, siapa yang menaja trip dan meeting itu...???

Wahh banyak soalan dari rakyat selangor yang khalid kena jawab nie... 

Tak pe kita tunggu jawapan dari khalid...

Comments

Anonymous said…
Duit lendir dan judikan tokey banyak, tentu ramai yang sponsor tak ganggu duit kerajaan negeri. Sambil-sambil lawat bangkai Chin Peng, sambil-sambil cari ayam siam segar dan tarik lubang bisnes ayam siam ke Selangor.

kepiah dan songkok buang ketepi...
Anonymous said…
meeting di bangkok? apa lagi guna duit rakyat la takan guna duit bapak khalid kot.
Anonymous said…
Exco Selangor pergi BangCock ????

Ini mesti idea Teresa Cock ...
Anonymous said…
gi bangkok...
tengok abang besar sudah nazak...
mati pun sudah...
tanam saja belum.....
Anonymous said…
Teresa Cock blh tlg bawa blk abu Chin Peng keMalaysia sebab dia ada status VVIP apabila tiba di KLIA,siapa berani check luggage dia!
Anonymous said…
Awatla aku terbukk lmn web sampah nih!!! Lain search lain dpt!!.org umno tolg bukak kain ketua masing2 dan cium bau tungkik dlm kain diorg yer..jgn jdi bodoh sgt wahai melayu!! Sbb koorgla byk lgi rakyat merana ditindas sbb ramai pengampu kerajaan mcm koorg!!! Puih
Anonymous said…
Rakyat yg bodoh ja yg rasa diri di tindas, takan hang pun tergolong dalam golongan tu. Kehh...kehh...kehh...
Surrhead said…
anon...September 23, 2013 at 1:15 PM

jgn frust, bai.....mmg blog ini dan pro komentar sampah dan menyampah...tapi cuba berfikiran "optimis" sikit, dan you akan nampak jenaka sebaliknya....dia org ni "jokers", amende maharaja lawak ...itu yg i duk layan dia org kadang2 bila dah boring...
Anonymous said…
Khalid gagap terpaksa hantar wakil untuk jawab dalam blog, tapi bukan dia nak jawab isu meeting kat bangkok tapi dia divert cerita merapu, maknanya betul la mereka guna duit rakyat pergi bangkok
Anonymous said…
betul bro, orang persoalkan kenapa mesyuarat exco tu dibuat di bangkok dan berapa belaja di keluarkan, tapi pencacai-pencacai khalid dan pakatan pergi pusing cerita lain, nampak sangat bersalah.
Surrhead said…
OK la....ok la....supaya semua senang hati tidur malam karang, i pun nak ikut pepatah "masuk kandang babi, kena oink,oink"

So, kita buat simpulan yg lelaki semua gi "BangCock" dia org, yg pompuan semua mcm mana? mcm ini, yg pompuan semua cari "Cock" untuk "Bang"...rasa tak cukup peruntukkan nak beli "Birkin" atau "cincin berlian"

OK tak, mesti korang semua suka fitnah sebegini kan? skrg, boleh tak i masuk geng korang??? kakakakak
Anonymous said…
Woi SIALhead, lu memang BANGSAT PENAKUT - tahu nak tutup mulut umat Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!
Anonymous said…
Woi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC,lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka, kerana lu asyik BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi MAMPOS terus kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!
Anonymous said…
Saya syaki kebanyakan EXCO-DAJAL ini nak pi SEMBAH BANGKAI PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH tu - tengoklah masanya! Atau disyaki juga buat pertemuan dgn. ejen-ejen CIA-Mossad-MI6, yg. berpusat di Bangkok dan S'pura!

Itulah bila si BAHLUL-BAHLUL pi sokong parti SAMPAH DAPSYAITAN/PKR yg. patut digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk si PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH!

Mana- mana puak pembela ANJING PENGGANAS BUAS KOMUNIS CINA chin peng juga patut digelar ANJING-ANJING/BABI-BABI PENGGANAS BUAS, yg. harus BERAMBUS SELAMANYA dr. Tanah Melayu ini! NGO-NGO Islam/Melayu harus buat lapuran polis pasal penyokong PENGGANAS ini dari parti politik DAPSYAITAN/PKR/PAS dsbnya - apalagi si parti penyokong PENGGANAS ini memerintah Selangor dan P. Pinang! Kalau di Jerman/Barat cthnya, sesiapa, apalagi pemimpin politik, menagagungkan Hitler/Nazi secara terbuka, akan diPENJARAkan dan dikecam habis-habisan! Tapi kat M'sia ni, tak takut lansung CINA PENDATANG termasuk pemimipin politik mereka, mengagungkan PENGGANAS Komunis CINA yg. terlibat dln. pembunuhan beramai (GENOCIDE) perkauman ke atas BUMIPUTERA Islam/Melayu! Memang SYAITAN puak CINA PENDATANG PENGGANAS ini!

Airmata saya MENGALIR dan hati saya begitu MEMBARA marah setiap kali membaca sejarah malang umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain, diBUNUH dgn. amat kejam oleh militia PENGGANAS-KOMUNIS yg. diketuai PENDATANG CINA-HARAM-JADAH chin-peng! Kita jgn. Lupa sama sekali, nasib arwah polis/tentera Islam/Melayu yg. dipaksa masuk ke dlm. sarung-sarung/sangkar-sangkar babi, atau Imam/Bilal serta orang kampung kita dipaksa makan babi dsbnya - , sebelum ditembak, dipancung, disembelih termasuk perut diburaikan, dipotong alat sulit, dicungkil, biji mata, ditikam dgn. bayonet, dsbnya dgn. amat kejam! Atau peristiwa Bukit Kepong, di mana polis-polis Islam/Melayu dan isteri serta anak-anak mereka ditembak/ditikam sebagi tebusan serta diBAKAR hidup-hidup, oleh PENGGANAS-HARAM-JADAH Komunis ini! Beribu rakyat dan polis/tentera, terutamanya yg. Islam/Melayu dibunuh mereka, demi menubuhkan satu lagi negara KOMUNIS CINA PENDATANG!

Bila darah yg. mengalir adalah kebanyakan dari umat Islam/Melayu, termasuk tentera/polis/orang kampung dari umat Islam/Melayu, akibat dibunuh kejam PENGGANAS KOMUNIS CINA, jgn. harap ANJING-ANJING PENYOKONG PENGGANAS ini akan simpati, tetapi BERSORAK pula mengagungkan PENGGANAS KOMUNIS CINA DAJAL ini! Semacam mereka mungkin juga BERSORAK, bila polis/tentera yg. majoritinya Islam/Melayu kita dibunuh amat kejam di Lahad Datu tak lama dulu dan skrg, oleh geng kongsi gelap!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said…
woi anon 1:15 &1:48pm - lu dua ekoq ni dr. Red Bean Kurap/geng SIALhead aahh?! Kalau lu tak suka BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!

Lu du ekoq ni dari geng si CINABANGKAI gila PORNO SEKS dua ekoq itu aaahh?! Dan lu jilat itu KANGKANG BABI aaahh?!
Surrhead said…
"Airmata saya MENGALIR dan hati saya begitu MEMBARA marah setiap kali membaca sejarah malang umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain, diBUNUH dgn. amat kejam oleh militia PENGGANAS-KOMUNIS yg. diketuai PENDATANG CINA-HARAM-JADAH chin-peng!" hoi....mana link yg ko baca sampai air mata MENGALIR...kakakakaka...hero hindustan ko ni.....kakakaka...air mata mengalir.....kakakaka
Surrhead said…
According to eyewitness accounts, there were about 200 Communists attacking, led by Muhammad Indera, a Malay Communist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bukit_Kepong_Incident

ini cite sikit pasal bukit kepong....kalau nak auta pun, pandai la sket...

makcik sambal petai ikan bilis

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID