Breaking News
Loading...
September 3, 2013

6 comments:

Anonymous said...

setuju suroh dia balik tong san kalau tak suka duduk malaysia

senibunga said...

kenapa tak buat mcm indon yg tangkap cina malaysia hina bendera dia...kurang2 5 tahun masuk dalam,bangsat

Anonymous said...

ni gambar ni kat filipina...org kat gambar ni veteran tentera filipina yg menyokong keluarga kiram..dia dan geng dia protes sampai bakar bendera ketika membantah tentera malaysia guna jet pejuang utk gempur tentere jamalul kiram aritu.

Anonymous said...

klw betul pun kat filipina...
pengganas tu dah bunoh tentera malaysia..
ada ke org malaysia bako bendera filipina sebab tak halang rakyatnya bunoh rakyat malaysia??

Anonymous said...

Kalaulah rakyat Malaysia memang patut kena hantar balik Tongsan... Tapi kalau rakyat Filipin....kena Jabatan Imigeresen blacklist masuk negara Malaysia..ATAU hantar GANGSTER yang ramai kat Malaysia pergi cari orang yang bakar bendera Malaysia.....

Anonymous said...

apa bukti ini kat filipina? aku tengok baju yang cina tu pakai macam baju kuning puak-puak "bersih" je