Breaking News
Loading...
October 17, 2013

Info Post

Kenapa perlu ada dua pemimpin tertinggi dari negeri sama iaitu negeri Johor.

Macam ni, Presiden UMNO dari Pahang dan timbalan Presiden dari Johor kan? So apa kata untuk pemilihan Naib Presiden sabtu ni kita pilih pemipin dari Perak satu, Kedah satu, Sabah atau Melaka atau Negeri Sembilan satu la.

At least kita tengok yang dari Perak tu kena bagi sebab berjaya pertahankan negeri Perak atau lebih tepat lagi berjaya rampas semula negeri tersebut dari tangan Pakatan harami, begitu jugak dengan Kedah yang berjaya dirampas semula dari PAS dengan begitu bergaya sekali kan? klik sini

3 comments:

usin said...

1. perak 2. kedah 3. sabah
N9 dan melaka dah ada wakil dalam sayap. dari johor, tak payah la. timbalan presiden dari johor, so tak perlulah naib dari negeri yg sama. tapi sebenarnya aku masih cuak dgn sebahagian besar hati nurani dan jiwa perwakilan. aku masih kuat mengesyaki perwakilan sebahagiannya adalah penakut dan kurang bertelur untuk menstranformasikan umno. masih membawa tangan orang lain untuk memangkah undi. balik-balik duit, duit, duit dan survival politik peribadi yg menjadi asas pertimbangan. susah betul mereka nak berubah. mungkin sebelum sampai anak cucu dewasa, umno dah masuk arkib. mintak jauh la wey...

Anonymous said...

Setuju sangat2 encik usin lagi satu banyak perwakilan yg ada malas nak fikir balik2 nombor dalam cai jugak yg di follow nya.

Anonymous said...

aiseyman mana wakil selangor....