Breaking News
Loading...
December 31, 2013

Info Post
Aku sebagai rakyat malaysia dan aku yakin majoriti rakyat yang lain juga akan memberikan sokongan penuh kepada pdrm...

Apa pdrm nak buat pada pendemo-pendemo bodoh yang nak main guling-guling atas jalan malam nie pdrm buatlah, asalkan malaysia selamat dan tenteram di malam tahun baru ini.

Harap pihak pdrm tidak mengecewakan rakyat malaysia yang cintakan keamanan, buat lah apa korang nak buat, asalkan malaysia aman...


18 comments:

Aini Amir said...

laki aku pdrm tp aku xsokong apa y dia buat malam ni

Anonymous said...

Mlm ni tidur awal, esok bangun awal pagi, kul tige, tahajjud doa bnyk bnyk lg baik.

Anonymous said...

Memang kita menghargai pengorbanan PDRM menjaga keselamatan kita. Tapi kita frust sebab PDRM tak berani bertindak sebelum terjadi musibah. Nak tunggu dah jadi musibah baru bertindak, dah lambat beb. Kata orang MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARIPADA MENGAWAL, MENCEGAH ITU MENJIMATKAN KOS DARIPADA MENGAWAL.

Anonymous said...

haha lawak akhir tahun...semua naik...

Anonymous said...

mamat 145

maaf aku nak bagi tahu. mereka yang bantah segala macam kenaikan itu adalah golongan sengkek. paling ramai yang membantah kenaikan adalah bangsa melayu sedangkan bangsa cina dengan india tak kisah pun. melayu sampai sanggup nak berdemo kerana nak bantah kenaikan. nampak sungguh betapa sengkeknya bangsa melayu ini. malu malu malu, malu dekat bangsa cina dan india la.

Anonymous said...

Aini Amir, ko mintak cerai je la, ko kawin dengan anwar, laki ko buat tu semua supaya seluruh rakyat malaysia dapat tidor lena tampa ganguan.

Anonymous said...

Ye...mmg melayu sengkek..tau ape maksudnye wahai macai2 umno??tau tak????kalau x tau..ini maksudnye..selama 56 taun umno memerintah kononnya umno ni memperjuangkan nasib melayu lah..ape lah...tapi kat mane kedudukkan org melayu skrg nih..56 taun woi..patutnya org mlyu skrg nih dah berada pada tahap yg selesa..betul x wahai macai2 umno?bodoh x boleh d ajar org2 umno ni..org cakap perhimpunan untuk membantah kenaikan sara kos hidup di katanye perhimpunan nak guling kerajaan..sudah2 la org2 umno woi..jgn jadi bodoh la...jgn lagi diperbodohkan oleh pemimpin korang tu..pemimpin korang kaya raya..yg korang macai2 ni ape yg ko dpt???bodoh!!!!

Anonymous said...

mamat 420

kalau ko orang Pas aku setuju dengan ko. tapi kalau ko orang PKR. sory bro. ko kena faham, kami sokong Umno kerana kami tak ada pilihan. tapi kalau Pas break daripada DAP, kami angkat pemimpin Pas ganti Najib kat Putrajaya.

kami tak dapat nak terima Pas selagi Pas bersahabat dan bersubahat dengan Setan (DAP).

ko nak tahu kenapa orang melayu patut tolak PKR. PKR tu melayu tidak, islam pun tidak, jantan tidak, betina pun tidak ... haru biru, caca merba.

Anonymous said...

sepanjang 2013 ni, komen anon 4.20 adalah yg terbodoh wal bangang wal bahlul sekali..

sekian terima kasih!!!!

Anonymous said...

betul det...kami rakyat malaysia bersama PDRM!! yang belot hanyalah cina2 dan melayu2 pro cina!!!

Anonymous said...

MALAYU LAYU DAN TENGELAM DALAM SELUAR DALAM

Spesis babi akan membabi buta malam ni...

Anonymous said...

MALAYU LAYU DAN TENGELAM DALAM SELUAR DALAM

Spesis babi akan membabi buta malam ni...

Anonymous said...

apa kecoh kecoh...yang kontrol harga si CINA, yang melalak Melayu, malu la sikit, d.orang mudah je perbodohkan melayu... gunalah kuasa PENGGUNA...sedar ke tak yang diaorang sedang ketawakan kita? dengan demo harga boleh turun ke? diaorang ada persatuan yang kuat yang telah menguasai pelbagai sektor ekonomi...Syed Mokhtar baru pegang GULA sekejap, si Cina dah kepanasan buat cerita mcam2, yg percaya orng melayu juga...sedarlah akan fardu kifayah yang telah syed mokhtar lakukan...
pape pun, mari kita fikir di luar kotak, takde orang suka barang/kos sara hidup mahal...tapi marilah kita gunakan kuasa PENGGUNA..dan cuba pergi ke negara2 jiran, bandingkan keadaan mereka dan kita....bukan saje segi kos, tapi keadaan keseluruhannya...fikir-fikirkan dan selamat beramal....

Anonymous said...

Betul tu bro...
Siapa suruh cina naik harga barang??!
Siapa pun tak suruh...mereka sendiri naikan utk untung lebih...
Mereka untung lebih ketawa terbahak- bahak..melayu bodo begaduh guling-guling demo harga naik...
Bodonya Melayu...
Malam ni kita tengok mana satu melayu BODO....

Anonymous said...

Zaman paklah pdrm dimana taring telah di cabut..tiba ahjibgor semua gigi di tanggalkan..kecuali gigi dan taring RMansor..itu aja dia x berani..

Anonymous said...

Aduh..payah la kalu dah bodoh org2 umno ni???jawab la dgn hujah ape yg anon 420 tu komen..dah 56 tahun umno jd kerajaan..56 taun!!!paham x??56 taun...kat mane kedudukkan org melayu skrg ni??paham x??56 taun!!!patutnya org melayu skrg ni dah berada pada kedudukan yg selesa...jgn salahkan kaum lain...umno gagal mengangkat kedudukkan org melayu..56 taun bro...56 taun...lama tu..jgn nak bandingkan dgn negara lain...semua hasil bumi yg allah kurniakan ada kt malaysia ni...tgk. Korea..awl 90 an kita dgn korea dari segi ekonomi x jauh..tapi sekarang tgk..jauh dah tgglkan kita..kat rantau asean pn kita dah kalah dgn thai,indon,singapore,vietnam...berhujah la dgn fakta..jgn bodoh..sikit2 cina..sikit2 cina...aku bg contoh..sapa yg bagi gunung kt toke judi cina??umno...bukit tinggi?sape bg?umno...pulau?sape?umno..hujah dgn fakta..

Anonymous said...

Bodoh dgn umno berpisah tiada..bantuan mangsa banjir 4.3 juta..sambutan thn baru kt kl kos 15 juta..hidup melayu!!!puiiiii....contohi la gov selangor ngn penang..walaupn penang tu dap yg pegang tp untuk smbutan tahun baru di isi program hiburan yg ada unsur keagamaan sama mcm slgr...dan satu lagi..peruntukkan untk agama islam di pulau pinang selama 6 taun adalah sebnyk 60 juta..ini fakta bkn auta..zaman gerakan pegang..ermmm...malas nk bgatu..cari sendiri angka tu..dan gerakan penang bising peruntukan untk agama islam yg di beri terlalu tinggi...ada umno tegur gerakan..x de...ada keluar utusan,tv3 angka 60 juta peruntukkan untuk agama islam...ermmm...paham2 la...

Anonymous said...

aku rasa Zahid kena letak jawatan, kita semua tahu perhimpunan ni pasal harga barang, tapi Polis kata pasal guling kerajaan. Tektik Polis ni dah backfire sebab tu aku rasa Zahid ni tak layak pegang KDN