Breaking News
Loading...
January 16, 2014

Info Post
Hina dan perlekeh logo halal...


 Bank cina halang umat Islam bersembahyang...

Salib dalam buku jawi sekolah agama, hasil dari syarikat cina...

Kaligrafi Allah dan Muhammad di jual di kedai cina (lokasi amcorp mall)

Cina hina Azan...

Maki melayu bodoh, pasal pertahankan seorang guru yang di arahkan oleh pengetua sekolah cina suruh guru itu buka tudung kalau nak mengajar di sekolah itu...

Kenapa mesti guna gambar najib berpakaian ihram...?

Letak kaligrafi Muhammad dalam topekong cina...

Sikap rasis dan pentingkan diri sendiri bangsa cina dan petua bahalul hannah yeoh...

Roboh tempat pelajar melayu menimba ilmu...

Roboh rumah orang melayu...

Haramkan bacaan tarhim waktu subuh...

Roboh gerai orang melayu...

Namewee hina azan subuh...

Pornstar cina ajak umat Islam berbuka dengan babi...

Hina anggota keselamatan kita... (tapi ada melayu bodoh tarik balik saman tu)

Jadi selamatkah Agama Islam kita kalau DAP dan pakatan haram jadah perintah malaysia...???

13 comments:

Cencaluk said...

Salam,

kita sememangnya tahu apakah matlamat orang kafir ni untuk menjatuhkan orang melayu ISLAM. Jadi pada saya tak penting untuk disiarkan semuanya apa yang penting adalah sebarkan melalui pamplet.

Aku tak terkejut dengan pendedahan yang ditunjukkan, apa yang menghairankan aku adalah adanya orang ISLAM sendiri yang sanggup mengadaikan diri untuk menjadi hero dan membela malahan adanya kepala yang mencongak taktik serta stratejik bagaimana nak mengancam kedudukan ISLAM di MALAYSIA hanya kerna nak memuaskan hatinya menduduki TAHTA PM.

Apakah kedudukan sebagai PM itu lebih penting daripada tanggungjawab sebagai umat ISLAM yang mana beliau sangguip mengimamkan orang lain berjemaah dan sanggup memberikan tazkiran selepas berjemaah walhal diri sendiri penuh bergeluman dosa. Kristian Ortodok pun tahu dan takut dengan dosa mereka inikan pula pemimpin Islam yang satu ni tak takut dengan NERAKA JAHANAM ke?

Apa paling memeranjatkan adanya PARTI yang mengaku ISLAMIK dan Memegang Kunci Syurga namun begitu membisu seribu bahasa malah sanggup berkongsi kalimah ALLAH asalkan dapat merasa duduk dibangku empuk di PUTRAJAYA. Apakah PUTRAJAYA lebih penting? disebabkan mereka sudah dijanjikan kedudukan di SYURGA Tajaan PARTI mereka.

Berbagai kenyataan yang menyesatkan dan mengelirukan dikeluarkan oleh mantan Menteri Besar Kelantan sehingga sanggup menghina Nabi Muhammad S.A.W apabila rakyat mengimarahkan Majlis Maulidir Rassul sedangkan beliau dengan banggan saban tahun memotong KEK sebagai symbol menyambut hari lahir beliau adakah itu tidak mencontohi KRISTIAN.

Pada aku selagi Orang Melayu Islam sendiri tidak banggun memajukan diri dan tidak terlalu mengharap ihsan Subsidi kerajaan cuba bergantung dan percaya pada diri sendiri mereka tidak akan maju.

Kenaikan harga Barangan bukanya melanda di Malaysia sahaja tapi seluruh dunia kenapa perlu kerajaan dipersalahkan? sampai bila nak berpaut diranting kerajaan apakah sampai nak masuk ke liang lahad perlu disubsidi oleh kerajaan.

Lihat sahaja banjir yang melanda di Indonesi dan Thailand adakah rakyat disana menerima layangan sebagaimana di Kuantan, Terengganu dan Kelantan.

APA AKU LIHAT DI MALAYSIA INI BUKANNYA RAKYAT YANG MENJADI MANGSA BANJIR TAPI KERAJAAN MALAYSIA YANG MENJADI MANGSA, MANAKAN TIDAK TERPAKSA MELAYANG KERENAH RAKYAT SEDANGKAN KEBANYAKKAN MEREKA MEMBERIKAN UNDI KEPADA PIHAK LAIN MANA PERGINYA PIHAK YANG DIPILIH..... LEPASKAN SEMUANYA KEPADA KERAJAAN SEDANGKAN MEREKA YANG SIBU MERAIH UNDI BILA RAKYAT KESUSAHAN MEREKA HANYA MENJENGUK BERBEKALKAN AIR LIUR DAN HADITH... CUKUPKAH RAKYAT HIDUP DENGAN HADIT DAN CERAMAH DARI MEREKA SEMUA

CUBA BUKA MATA DAN TELINGA JANGAN MENYOKONG MEMBABI BUTA SEHINGGA YANG HARAM MENJADI DARAH DAGING KEPADA ANAK BINI KELAK.

APAKAH PEMBERIAN YANG DIDIBERI OLEH KERJAAN KEPADA MANGSA BANJIR ITU ADALAH HAK YANG HALAL UNTUK MEREKA FIKIRKAN LE SENDIRI

ADA YANG TERIMA DENGAN MUKA SENYUM TAPI BELAKANG MENGUTUK DAN MENGATA TAK HINGAT DUNIA.


aku said...

salam semua,

nak tengok tahun ni ada tak rumah terbuka chinese new year...

tq

Anonymous said...

Bro,semua org tau Carlsberg ada lh syarikat yg berpengkalan di Denmark.Bila masa pula di miliki oleh org China?Dn yang melulus kn pembinaan kilang Carlsberg di Malaysia bkn ny Cina pun.Org Melayu Islam juga.
Buat sdara cencaluk,dlm sebuah keluarga cuma ada satu bapa shj.Ada kh kamu akan biar kn shj anak kamu bila dia di timpa kemalangan di sekolah?Dn lepas kn smua tanggungjawab itu kpd guru2 krn mereka di amanah kn utk menjaga anak kamu.Kalau begitu lh pendirian kamu,saya saran kn BERHENTI LH DR MENJADI BAPA.Wakil2 rakyat cuma mewakili rakyat setempat dn tidak mampu utk memberi bantuan2 kpd mangsa2 bencana alam kerana yg mengawal kewangan negara ada lh kerajaan.Klau itu pun PM tk faham,berhenti lh dr menjadi PM.Tambahan pula bantuan itu ada lh dr cukai2,hasil2 yg di perolehi dr rakyat bkn dr poket menteri2 BN.Jgn ingt dana negara itu ada lh milik peribadi PM.Klau lh ianya ada lh milik peribadi PM dh lama tabung negara menjadi kontang krn setiap kali ada PM yg bersara dia akan bawa kesemua wang itu.Belajar lh sedara utk membeza kn antara kerajaan dgn UBN!

Anonymous said...

Cencaluk,jgn jadi katak bawah tempurung.Buka minda anda dan ikuti lh berita dunia sikit.Siapa yg kata kerajaan Indonesia dn Thailand tidak membantu mangsa2 banjir di negara mereka.Tp tidak lh sampai menawar kn UMRAH secara percuma dn memberi set TV kpd mangsa2 banjir.Dlm keadaan sebegitu pemberian2 itu tidak membantu.Tidak tau lh pula kalau saudara akn merasa seronok bila di tawar kn sebegitu,sedang kn segala kelengkap sekolah anak2,rumah,harta rosak dn hilang di landa banjir.Yg menjadi kemarahan ada lh bantuan yg lewat sampai,tida bekalan air bersih,makanan,tandas dan bilik air yg tidak mencukupi.Syarikat tempat saya bekerja di Ipoh,di minta oleh TNB utk membekal kn generator di Kuantan dn Kemaman.Sblum kami bertolak,kawan2 yg telah smpai dahulu meminta kami membawa bersama toto,selimut,tikar,tuala,mee segera dn air mineral sbnyk mungkin utk di beri kn kpd mangsa2 banjir di pusat pemindahan.Semua itu di beli dgn hasil kutipan sesama kami dn sumbangan dr tuan punya syarikat.Mana pergi ny bantuan kerajaan?Itu dh 2 minggu banjir berlaku.
Satu lagi,berkenaan harga barang.Ibu kpd segala masaalah ini ada lh kenaikan harga minyak.Pengangkutan awam, pengangkutan barangan,penjanaan kuasa letrik memerlu kn minyak.Malaysia negara yg menghasil kn minyak.Ketika negara msh menghasil kn minyak,harga ny sudah mahal mcm mana bila hasil ni tidak di perolehi lg di bumi Malaysia?Bila agak ny baru rakyat Malaysia dpt menikmati hasil petrolium negara ini,semasa rizab minyak kita dh kontang ke?Harga gula di pasaran dunia dh turun.Di Thailand harga gula cuma RM2.30 sekilo tanpa subsidi.Di Malaysia berapa,dgn subsidi kerajaan?Cukai jalan dn insuran kenderaan terlalu tinggi.Pengangkutan awam kecuali di KL dn Penang tidak effisien lansung.Di kampung saya ini,tidak ada lansung perkhidmatan bas walaupun berada di tengah2 bandaraya Ipoh.Kutipan tol bkn utk menampung pembiayaan pembinaan dan penyelenggaraan lebuhraya tetapi lebih kpd memberi keuntungan kpd syarikat2 konsesi.Pada tahun 2005 ada satu artikel yg mengata kn PLUS mengutip RM4 juta sehari hasil penggunaan lebuhraya.Belanja pengurusan dn penyelenggaraan cuma RM1 juta sehari.Macam mana semua itu?Msh OK lg ke pada pandangan saudara?

Anonymous said...

Ini semua tidak akan berlaku jika ......pemimpin UMNO semua ada telur.

Bilal157 said...

Silahkan kunjungi WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Anonymous said...

Yeahhh...umno kangkung..umno kangkung,,jentayu kangkung...hehehe...

Anonymous said...

Anon 2:34 pm Masalah ini berlaku bukan shj disebabkan pemimpin UMNO tiada telur tetapi juga disebabkan pemimpin2 Melayu Islam PAS dan PKR rela menghulurkan lubang jubur mereka utk diliwat oleh DAP

Anonymous said...

O.....begitu mangsa banjir pakatan tidak dapat Bantu sebab semua duit kerajaan pusat pegang... Kalau begitu Macam mana pula bayaran gaji pakatan??? Kerajaan pusat bayarkan ke??? O... Habis pakatan menang semua kawasan bandar termasuk selangor Dan pulau pinang duit banyak... Umno amik semua ke??? Macam begitu.... Macam mana lim guang eng boleh beli kereta mewah guna duit siapa??? Duit sendiri ke??? Macam mana Khalid berangan nak naik gaji lebih dari pm dari mana dapat duitnya...Macam mana Dan pergi mana duit simpanan kerajaan selangor berbillion duitnya disimpan dibelanjakan????mengapa Khalid Dan anwar tidak belanjakan Bantu rakyat khususnya selangor dengan simpanan billionnya...

Anonymous said...

tak payah kecoh la bangang.. cina dah pijak kepala lagi korang nak bergaduh sesama sendri.. otak ada ker?

Azirah Mohd said...

Betul ke ini....!!! Mcm edit je..

Anonymous said...

Semuanya soal politik. Kerana politik kita bertelagah. Bila melayu nk maju? Kurangkn politik. Tingkatkn iman di hati.

Anonymous said...

Bangsa cina bangsa yg keji....ayuh lawan...ayuh boikot semua brg cina....keputusan atas tangan kita...