Breaking News
Loading...
January 8, 2014

Info Post

Ahli Majlis Konsultansi Perpaduan Nasional yang dilantik Najib Razak kebanyakannya liberal termasuklah 'yang seorang itu'. 

Tak kurang juga ada seorang yang diambil PM itu yang bertudung litup tapi fitnah Kerajaan isu peruntukan RM 15 Juta dihabiskan untuk sambutan tahun baru.

Jadi berbalik kepada tajuk di atas, sebenarnya apa faedah MKPN ini?


Majlis itu mempunyai 30 ahli termasuk  ahli parlimen Parit Buntar Datuk Mujahid Yusof Rawa, bekas timbalan menteri pelajaran  Datuk Saifuddin Abdullah, bekas presiden Majlis Peguam Lim Chee Wee, aktivis Datin Paduka Marina Mahathir, timbalan pengerusi Yayasan Pencegahan Jenayah Malaysia Tan Sri Lee Lam Thye dan Wardina Safiyaah.


Apakah Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional tidak berfungsi dengan baik selama ini?

Atau Najib sudah penat tengok BN jadi parti pemerintah?

Ada siapa boleh tolong jelaskan?

11 comments:

Anonymous said...

Tak ada paedah apa pun, menghabiskan duit rakyat bayar elaun-elaun ahli majlis MKPN.

Anonymous said...

M MAJLIS

K KELDAI2

P PELIHARAAN

N NAJIB

Anonymous said...

Merosakkan dan membazir, semua terlalu pandai atau bodoh sombong.....

Anonymous said...

PEMANDU pon jadi keldai....

Tak payah la nak buat group baru...buat perabih beras aje.

NAJIB MASIH TIDUR !!!!

Anonymous said...

MKPN buang masa dan membazir... sama mcm PEMANDU... patut mansuh je... nape najib susah sangat nak dengar pandangan rakyat..!??

Anonymous said...

Kenapa tak dilantil 2 atau 3 ribu ahli dalam majlis ini? Lagi ramai lagi bagus. Panggil & lantik lah beberapa mat rempit, mat dadah, yahudi ke, syiah (mungkin dah ada pun, beberap wakil dari Negara-Negara asing. Baru lah syok berbelanjer sampai RM100 juta setahun untuk alaun, study tour, makan minum, seminar, consultan dll. Memang satu usaha yang amat bangang lagi bodoh, oleh orang bodoh dan ahli yang bangang...

Anonymous said...

Yang pasti pru 14 bn akan tumbang..inshaallah..

pena minang said...

Salam Ziarah... Mohon linkkan blog kami di blog anda. TQ

Anonymous said...

Menghabihkan boras jo...

Anonymous said...

Haiya ...lu jgn cakap itu macam
MKPN itu manyak paedah maa....

Itu Ah Jib Gor punya nama mesti manyak maik ...

lulu a ... dia kasi itu ISA mati wooo..
nama die pon sudah manyak maik woo...
lamai olang puji dia wooo...

lu olang jangan bikin busuk nama dia wooo...

dia tatak suka itu macam ...
dia suka itu apa ...
itu olang cakap ...populis
haiyya ...wa pon tatak tau apa itu populis ...

tapi itu ah Jib memang manyak suka bikin hal yang populis ...

manyak paedah atau tidak a ...talak penting wooo

yang penting mesti populis ...

lain2 hal lu pikir la sendili mah....

Anonymous said...

apalah nk jd dgn Najib nih..
buat duit je.
najib ni suka sgt dgn menda2 mcm ni.. awangan.. philosophy.. maslaah makin parah..dia xreti dh nk memerintah smpai kena habiskan duit utk kerja2 bodoh mcm ni.. ambil org2 yg bermsalah, anti Islam, liberal join..aduh Najib..