Breaking News
Loading...
January 25, 2014

Info Post
Barang Rare Nie, Tak Ramai Yang Pernah Tengok Pass Nie.

40ribu dulang hati bangla..
Jambatan emas dr travoli vila ke airport narita
7 dulang airmata anak dare chinadoll..
1 utas jam tangan omega

hidangan utama pada hari kenduri nanti agak save bajet sikit...

karipap dan kopi spesel dari masterchef anwar fujimori bagero..

namun kalau anda loya dan nak pening lepas makan karipap, harap insiden selepas itu anda maafkanlah perbuatan bapa penganti perempuan tu ya..

maklumkan pada hadirin, pada waktu pinangan kelak kad jemputan tak perlu dibawa..

hanya dengan menyebut pasword MOKHTAR, anda boleh masuk ke khemah utama..

10 comments:

Anonymous said...

Macam permintaan puteri gunung ledang la pulak.

Anonymous said...

Nurul pun Puteri Anak GILA JADI PM..

Anonymous said...

Ais krim tak de dlm menu?

Anonymous said...

aiskrim hanya ada dalam tandas...

Anonymous said...

cerita macam hikayat sultan Melaka tu...nak pinang putri gunung ledang....ooops bakal sultan Melaka pun dah offer nurul...memang kena dengan syarat peminangan tu...

Anonymous said...

Laaaa.....ingatkan hanya semangkuk kangkung...

Anonymous said...

Ni syarat khas buat Sultan Melaka tu...... Dia yang ada hati sangat nak melamar si Nurul. Rasa2nya Sultan Melaka tu dapat menyediakan semua syarat2 tu. Hahahaha

Anonymous said...

Berita di atas x penting dalam kehidupan rakyat malaysia yg berhadapan dgn kos sara hidup yg tinggi,tapi kenaikan gaji yg x sepadan dgn kos sara hidup..dan pm najib ckp kastam dlm perancangan untuk di korporatkan..siape yg akan dapat keuntungan dalam pengkorporatan ini??kastam adalah lubuk duit..yg sekarang pn org2 kastam mintak duit itu la duit ini lah..kalau x bg buat keje lambat2..bile dh di korporatkan makin galak la org2 kastam nih..dan aku berharap sgt agar ura2 kem2 tun m sedang menggerakkan agar najib dapat di turunkan takhta pm ni jd kenyataan..najib@kangkung ni dh makin merapu hari2..

Anonymous said...

Kau pulak Bagi apa masa meminang bini hang?

Anak hang ada ke yang datang meminang dengan tu?

Anonymous said...

Baghal bingai betul ko ni .KDRM di koperatkan bukan di swastakan. LHDN dikoperatkan pada Mac 1996 dan menjadi lebih efisyen, kutipan hasil menigkat dari setahun ke setahun .